250 de lire sterline pierde in greutate

250 de lire sterline pierde in greutate
Pagina principala Reddit - lostit - Este posibil să slăbesc 60 de lire sterline În 17 săptămâni am de lire 5 picioare 9 Știu că nu ar trebui să slăbesc mai mult de 2 kilograme pe săptămână, dar știu, de asemenea, că atunci când ai un exces de greutate de slăbit, se desprinde mai repede la început.

Modificări comportamentale pentru a vă ajuta să slăbiți O scădere în greutate de 15 kilograme în două luni este ambițioasă, dar posibilă, dacă aveți un plan dietetic concentrat și dacă vă angajați în exerciții regulate. Va trebui să pierdeți aproximativ două kilograme pe săptămână, în mod constant - o rată la capătul superior al gamei sigure și durabile, conform Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor.

Pentru a-ți atinge obiectivul, planifică să faci câteva revizuiri relativ agresive la obiceiurile tale alimentare, la dimensiunile porțiilor și la programul de exerciții.

250 de lire sterline pierde in greutate

Creați un deficit de calorii Pierderea în greutate este rezultatul consumului de mai puține calorii decât arzi. Deoarece o kilogramă de grăsime corporală este egală cu 3.

Împărțiți acest lucru cu două luni sau opt săptămâni și trebuie să faceți acest deficit 6.

Pierde 4 lire sterline în forumul de 1 săptămână; Frumusețe frumusețe

Mulți oameni vor găsi că atingerea acestui deficit prin reducerea exclusivă a consumului de alimente și băuturi este o faptă imposibilă. Mulți adulți ard între 1.

Pagina principala Pierde 4 kilograme în forumul de o săptămână Dar vă puteți întări și tonifica mușchii superiori. Pentru picioare - faceți genuflexiuni, mușchii picioarelor pot fi întinși cu mâinile. Subțierea sânilor fără intervenție chirurgicală. Livrarea corectă a alimentelor

Privarea de de calorii zilnic i-ar pune sub recomandarea minimă de 1. A mânca atât de puține calorii ar crea, de asemenea, un sentiment de lipsă în timpul celor două luni și ar duce la pierderea masei musculare. Majoritatea oamenilor trebuie să-și mărească arderea zilnică de calorii cu exerciții fizice și alte mișcări suplimentare pentru a atinge cu succes un deficit.

Cum să pierzi 8 lire sterline - Sănătate -

O lucrare publicată într-un număr din al Obesity Reviews a arătat că programele de slăbire care implică dietă și exerciții fizice au dus la o scădere în greutate mai mare și mai durabilă.

Stabiliți necesarul caloric zilnic - sau despre câte calorii ardeți în repaus. Utilizați un calculator online care ține cont de vârsta, sexul și dimensiunea dvs.

Apoi, determinați câte mai puține calorii trebuie să consumați și câte calorii trebuie să ardeți pentru a vă atinge obiectivul. Exercițiu pentru a pierde 15 kilograme în două luni Exercițiul fizic de de minute pe săptămână cu un cardio de intensitate moderată vă întărește sănătatea, dar veți avea nevoie de cel puțin de minute pentru a obține o pierdere semnificativă în greutate, potrivit Colegiului American de Medicină Sportivă.

Caloriile pe care le ardeți în timpul exercițiilor fizice depind de mărimea dvs.

O simplă școală engleză a devenit Prima Doamnă a Iadului - este soția dictatorului sirian

De exemplu, durează aproximativ o oră de înot ture, jogging sau tenis, pentru ca o persoană de de kilograme să ardă până la de calorii. Angajarea în antrenamentul de forță ajută în mod regulat la compensarea pierderii musculare în timpul pierderii în greutate și, de asemenea, vă îmbunătățește capacitatea de a pierde în greutate.

Sporiți mai mult rata de ardere a caloriilor cu activități care nu fac exerciții fizice, cum ar fi treburile casnice și munca în curte, parcarea mai departe în parcare și agitarea. În loc să te uiți la televizor sau să te joci pe computer în timpul liber, ia-ți un hobby mai activ care te menține în mișcare.

Gestionarea dietei dvs. pentru a pierde în greutate

Cu modificări conștiincioase la nivelul activității zilnice - inclusiv să stai mai mult decât să stai și să mergi mai des - vei avea potențialul de a crește arderea zilnică cu până la de calorii. Modificări dietetice pentru a pierde 15 lire sterline în două luni Chiar 250 de lire sterline pierde in greutate cu mișcare și exerciții suplimentare, cel mai probabil va trebui să tăiați aproximativ de calorii zilnic pentru a crea un deficit care vă determină să pierdeți 15 kilograme în două luni.

250 de lire sterline pierde in greutate

Începeți prin a reduce la minimum consumul de alimente cu un conținut ridicat de zaharuri și grăsimi. Boabele rafinate și dulciurile sunt o sursă slabă de nutrienți și sunt o sursă principală de calorii în dieta americană. Exemple de alimente de evitat includ delicatese la cuptor, pâine albă și paste, bomboane, sifon, cereale pentru micul dejun îndulcite și biscuiți și chipsuri. Alegeți bucăți mai slabe de carne în loc de friptură marmorată sau carne procesată, cum cum la sfaturi pentru pierderea în greutate în kannada fi cârnații și prânzul.

  • Articole de ardere a grăsimilor
  • Intensitate scăzută arde grăsime
  • Povești de slăbire - Amanda Gaughran a pierdut lire sterline
  • Cumpăra mese de pierdere în greutate

De asemenea, veți dori să vă limitați consumul de alcool - ceea ce adaugă calorii și vă înnebunește judecata atunci când vine vorba de alegerea alimentelor de calitate. Încărcați farfuria cu generozitate cu legume verzi cu frunze la majoritatea meselor.

250 de lire sterline pierde in greutate

Includeți o porție modestă de proteină slabă - exemplele includ pui cu carne albă, tofu, friptură de flanc și pește - și o porție de cereale integrale, cum ar fi orez brun sau orz. Gustă pe o mână mică de nuci sau ia iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, fructe proaspete, legume tăiate sau biscuiți din cereale integrale cu 250 de lire sterline pierde in greutate cu conținut scăzut de grăsimi.

Modificări comportamentale pentru a vă ajuta să slăbiți Când încercați să slăbiți aproape două kilograme pe săptămână, va trebui să schimbați ceea ce mâncați, precum și modul în care mâncați. Luați în considerare răspândirea caloriilor în mai multe mini-mese în timpul zilei, fără a mânca mai mult.

Distribuiți linkul

În acest fel, este posibil să vă fie mai ușor de gestionat foamea. Evitați săriți peste mese, ceea ce vă încurajează să vă simțiți mai târziu.

Rămâneți în concordanță cu obiceiul de a alege alimente sănătoase și porții moderate. Fundația Națională a Somnului vă recomandă, de asemenea, să dormiți șapte până la nouă ore pe noapte pentru a promova o greutate sănătoasă. Strategiile nealimentare pentru a face față stresului vă ajută, de asemenea, să vă cauzați pierderea în greutate.

  • Foarte greu pentru mine să pierd în greutate
  • Pierdere în greutate articole de știri
  • Pierde 20 de lire sterline 2 zile |
  • de kilograme pentru a slăbi "Nu-mi pot imagina ce se întâmplă în capul tău"
  • Cauza sridevi de pierdere în greutate de moarte
  • Cum să pierzi 15 lire sterline în 2 luni - Sănătate -

Faceți o baie, sunați un prieten sau mergeți la o plimbare în loc să mâncați cu stres, ceea ce vă va deraia rapid obiectivul zilnic de calorii. Va trebui să vă țineți îndeaproape de planul dvs.

Informațiiimportante