A slabit cineva cu avocado

Avocado te ajută să slăbești. Cum trebuie să îl consumi

Articolul Urmator Dieta cu avocado este foarte eficientă și, mai ales sănătoasă, care permite slăbirea a 5 kilograme într-o săptămână.

a slabit cineva cu avocado

Chiar dacă nu este un aliment foarte ieftin, beneficiile sale pentru sănătate merită toți banii. Considerat un superaliment, avocado este un fruct bogat în grăsimi sănătoase, cu numeroase beneficii pentru sănătate, însă este recomandat și în numeroase diete pentru persoanele care vor să piardă în greutate.

a slabit cineva cu avocado

Studiile au arătat că avocado este un fruct bogat în fibre și grăsimi monosaturate, care ajută corpul să lupte împotriva diabetului și bolilor vasculare. Mai mult, grame de avocado conțin doar 1,8 grame de carbohidrați, 4,4 grame de proteine, 23 grame de grăsime și 3,3 grame de fibre.

Avocado te ajută să slăbești. Cum trebuie să îl consumi

Dacă vreți să slăbiți, atunci avocado este un aliat de nădejde. Mai mult, acest fruct este bogat în vitaminele A, B1, B2, D, E, K, H, PP și are un conținut foarte mare de potasiu, care vă ajută să faceți mai ușor tranziția spre o dietă ketogenică', menționează nutriționistul Gianluca Mech.

Jamie Oliver talks you through preparing an avocado

Mai mult, fiind un fruct bogat în fibre, avocado este indicat și persoanelor ce suferă de probleme digestive și manifestă des senzația de a slabit cineva cu avocado.

Acestea sunt utile pentru buna funcționare a organismului, reglează tranzitul intestinal și reduc senzația neplacută de balonare. Recomand consumul de avocado la fiecare masă, fie pe un toast dimineața, într-o salată la prânz sau alături de pește la cină', adaugă nutriționistul.

a slabit cineva cu avocado

Exemplu de meniu pentru o zi Mic dejun: măsline, un ou fiert, câteva rosii cherry, un castravete, o felie de pâine integrală prajită unsă cu avocado.

Gustare: un iaurt cu o lingură de cereale integrale.

a slabit cineva cu avocado

Prânz: o salată cu verdețuri, o jumătate de avocado, 2 linguri ulei de măsline, fasole verde fiartă, un castravete, o jumătate de ardei gras și o rosie. Cină: o salată verde cu un sfert de avocado, o farfurie de supă sau ciorbă.

În caz de foame majoră mai sunt permise pe post de gustări câteva migdale, nuci, mere, pere, prune, piersici, caise, fructe de pădure, iaurt, potrivit dietetik.

Informațiiimportante