Aplicația telefonică pentru a pierde în greutate. 11 cele mai bune pierdere în greutate Apps de a pierde în greutate în - Articole -

Moduri de slăbit pentru adulți

Sfaturi Moduri de slăbit pentru adulți În prezent, o mulțime de tineri își tabilec obiective de lăbire.

aplicația telefonică pentru a pierde în greutate

Cu toate acetea, acet lucru nu ete atât de dificil pe cât credem. Cu dieta corectă și obiceiuri bune împreună c Conţinut: Sfat În prezent, o mulțime de tineri își stabilesc obiective de slăbire. Cu toate acestea, acest lucru nu este atât de dificil pe cât credem.

Cu dieta corectă și obiceiuri bune împreună cu exercițiile fizice, vă puteți controla cu ușurință greutatea. Nu vă descurajați, deoarece sănătatea și echilibrul corporal sunt o formă de știință în care putem prezice rezultatele. Deși este important să vă consultați medicul și un expert atunci când nu sunteți sigur cu privire la schimbarea dietei sau a rutinei de exerciții, există multe modalități de a vă ajuta să vă gestionați propria greutate.

Pași Metoda 1 din 4: Aflați câteva elemente de bază Păstrați un jurnal alimentar. Cercetările arată că, atunci când face un plan de slăbire, un jurnalist de dietă poate slăbi cu aproximativ 3 kg mai mult decât cineva care nu înregistrează ce mănâncă. Ar trebui să țineți o evidență a tot ceea ce mâncați, inclusiv gustări.

Moduri de slăbit pentru adulți

Puteți utiliza aplicația telefonică pentru a profita de mai multe facilități. Aflați de câte calorii aveți nevoie în fiecare zi pentru a slăbi. Cu cât ești mai atent la numărul de calorii din alimente, cu atât îți va fi mai ușor să mănânci cantitatea de alimente de care are nevoie corpul tău. Examinați fiecare articol pe care l-ați mâncat în jurnal. Numărați și adăugați toate caloriile pe care le consumați pe parcursul zilei. Adultul mediu are nevoie de aproximativ 2.

Cele mai bune 8 aplicații pentru telefoane inteligente pentru pierderea în greutate

Înregistrați informații detaliate. Păstrați un jurnal cu tot ceea ce mâncați, inclusiv ce beți, cum este făcut și cum a fost preparat. Nu uitați să includeți capsula de înghețată pe care ați mâncat-o după cină. Dacă ai mâncat, nu uita să ții totul în jurnal.

aplicația telefonică pentru a pierde în greutate

Scrie adevărul. Re-scrieți dimensiunile de servire în jurnal. Rămâneți pe drumul cel bun - nu mâncați prea mult sau nu mâncați prea mult. În plus, citiți informațiile de pe ambalaj pentru a afla dimensiunile de servire. Aplicația de urmărire a telefonului poate scana codul de bare sau găsi alimente din sursa de date pentru a vă informa despre caloriile din fiecare porție.

aplicația telefonică pentru a pierde în greutate

Fii întotdeauna consecvent. Aduceți un jurnal alimentar oricând și oriunde pentru a scrie informații complete. Analizați jurnalul alimentar.

My Fitness Pal pentru dispozitive Android

Vedeți când mâncați de obicei și, cel mai important, de unde obțineți mai multe calorii. Arde mai multe calorii decât obții din alimente. Singura modalitate de a slăbi este să mănânci mai puține calorii decât arzi pe tot parcursul zilei. Sună simplu, dar necesită timp și perseverență. Asta înseamnă că trebuie să fii atent la dieta ta și practică. Dacă vrei să slăbești și să ai o stare bună de sănătate, trebuie să faci mișcare.

11 cele mai bune pierdere în greutate Apps de a pierde în greutate în 2019

Planificați să faceți mișcare timp de cel puțin 30 de minute pe zi și de ori pe săptămână. Adresați-vă unui nutriționist, medic aplicația telefonică pentru a pierde în greutate profesor de fitness pentru a vă sfătui despre sănătatea dumneavoastră, cantitatea de calorii de care aveți nevoie în fiecare zi, care este adecvată vârstei și fizicului dvs. Urmăriți consumul de energie pe zi. Pedometrul sau urmăritorul de pierdere în greutate și alte aplicații vă vor ajuta să vedeți câte calorii ați ars.

Acordați atenție caloriilor față de activitatea fizică. Cercetări recente spun că adesea mâncăm puțin mai mult decât ceea ce urmărim ziua. Rețineți acest pierderea în greutate lymphedema pentru a vă ajuta să explicați diferența.

Fă-ți obiective mici.

Aplicații pentru slăbit: idee bună sau proastă ?

În loc să vă gândiți că trebuie să pierdeți de calorii, stabiliți-vă obiectivul de a pierde mai întâi până la de calorii. Planificați-vă mesele. Decideți ce veți mânca săptămâna înainte de a merge la frigider și luați o decizie rapidă. Cumpărați ingrediente sănătoase pentru a mânca așa cum doriți și planificați-le pe baza caloriilor.

În zilele noastre, există multe site-uri web care oferă rețete sănătoase pentru a vă ajuta să slăbiți.

  • My Fitness Pier Pierdere în Greutate Android App Review
  • Cele mai bune 8 aplicații pentru telefoane inteligente pentru pierderea în greutate

Devino real. Dacă vă place să mâncați afară, nu încercați să rupeți acest obicei.

Cele mai bune aplicații pentru măsurarea caloriilor în produsele alimentare pe iPhone

În schimb, planificați să mâncați acasă 5 sau 6 zile aplicația telefonică pentru a pierde în greutate săptămână și să mâncați afară zilele trecute. Evitați să mâncați seara târziu. Mâncați întotdeauna în același timp și nu mâncați niciodată mai târziu. Reduceți mâncarea nedorită.

Dacă nu poți, alege gustări sănătoase. De exemplu, legume proaspete cu sos de avocado, nuci nesărate, floricele nesărate și unt sau fructe pentru slăbit. Recompensează-te din când în când.

Dacă puteți finaliza un plan de 6 săptămâni și faceți exerciții dacă acesta este unul dintre obiectivele dvs. Bea multă apă. Apa are două funcții: menținerea corpului umed și umplerea stomacului fără a adăuga calorii suplimentare. Deși nu există o reglementare exactă a cantității de apă pe care fiecare persoană ar trebui să o bea, deoarece fiecare persoană are cerințe de apă diferite, suntem sfătuiți să beți 8 până la 15 pahare de apă pe zi.

Apa te va ajuta să te simți sătul, te va face să pierzi foamea. Consumul de apă cu 30 de minute înainte de masă poate reduce cantitatea de calorii pe care o veți consuma. Studiile arată că persoanele care slăbesc dacă beau multă apă, slăbesc mai repede decât altele. Purtați întotdeauna o sticlă de apă cu voi când ieșiți. De cele mai multe ori, mâncarea afară este nesănătoasă sau conține multe grăsimi.

aplicația telefonică pentru a pierde în greutate

Pentru a vă asigura că alimentele din afară nu vă interferează cu pierderea în greutate, pregătiți-vă propriile alimente pentru a le lua cu voi.

Alegeți un prânz simplu. Folosiți o cutie bento pentru a păstra căldura de la răcire. Sau faceți o cutie bento. Dacă trebuie să mănânci afară, alege salate în afară de feluri de mâncare precum pizza. Dacă nu aveți altă opțiune, încercați să reduceți aportul de alimente. Mănâncă multe fructe și legume proaspete. Fructele vă ajută să vă satisfaceți pofta dulce datorită conținutului natural de zahăr.

Legumele proaspete te satură mai repede. Fructele și legumele conțin mai multe fibre pentru a vă menține plin mai mult timp.

Iată câteva sfaturi pentru a încerca să adăugați mai multe fructe și legume în dieta dvs. De exemplu, consumul de mere toamna sau cireșele la sfârșitul verii este o modalitate de a avea un desert de sezon.

  1. Beneficiile pentru pierderea în greutate din ceai
  2. Traseul appalachian înainte și după pierderea în greutate
  3. Aplicații pentru numărarea caloriilor pe iPhone Yazio Aceasta este o aplicație gratuită care vă va permite să gestionați zilnic toate caloriile pe care le veți mânca.
  4. Cele mai bune aplicații pentru măsurarea caloriilor în alimente pe iPhone | ITIGIC
  5. Pierde greutatea brandon fl

Tăiați țelina, morcovul, ardeiul gras, broccoli sau conopida și tamponați-l cu un sos de salată sau sos de hummus. Mănâncă legume ca fel principal. De exemplu, preparați o mâncare de legume sau o salată și adăugați niște pui, somon sau migdale.

Gustare pe fructe sau legume între mese pentru a reduce foamea. Consumați mai multe cereale integrale și reduceți-vă carbohidrații simpli.

Cele mai bune 15 aplicații pentru slăbit din 2020

Pâinea integrală, ovăzul, pastele integrale de grâu, cartofii dulci și orezul brun sunt surse excelente de energie și nutrienți. Carbohidrații simpli includ pâine albă, făină integrală de grâu și zahăr alb. Acestea dau energie rapidă, dar apoi dispar pe măsură ce se transformă în grăsime. Utilizați făină integrală de grâu sau fulgi de ovăz în produse de patiserie.

aplicația telefonică pentru a pierde în greutate

Puteți adăuga mai multe ingrediente de fermentare. Adăugați orz la supe în loc de orez sau preparați orez pilaf cu orz, orez sălbatic sau orez brun.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Informațiiimportante