Cum arde gras în corpul tău

Ce se întâmplă cu corpul tău când mănânci ardei gras - -

Riscul redus de boli de inimă Știți că consumul de morcovi este bun pentru ochi. Ei bine, ardeii grași sunt, de asemenea, din multe din aceleași motive: ardeii conțin compuși carotenoizi beta-caroten, luteină și zeaxantină, plus vitamina C, care sunt critici pentru sănătatea ochilor, potrivit Institutului Național al Ochilor. Un studiu australian publicat în în Proceduria celei de-a treia Conferințe internaționale agricole agricole a constatat că ardeii grași portocalii conțin cele mai ridicate niveluri de zeaxantină, în timp ce ardeii galbeni au un conținut ridicat de luteină.

Cum arde corpul tău celulele de grăsime

Pentru mai multe, consultați 6 Cele mai bune suplimente pentru ochii dvs. Mai puțină inflamație "Ardeii sunt un superaliment antiinflamator - dar devin roșii pentru a profita de cele mai multe beneficii", spune Mike Zimmerman, autorul Dieta antiinflamatoare de 14 zile.

pământul pierde în greutate

Dintre toate culorile ardeiului gras, ardeii roșii conțin cele mai mari cantități de beta-caroten, quercetină și luteolină, potrivit cercetărilor din Journal of Food Science.

S-a descoperit că luteolina neutralizează radicalii liberi și reduce inflamația.

Cum „arde” corpul tău grăsime?

Pofte reduse Dacă au trecut mai mult de trei până la patru ore de la ultima masă, consumul unei gustări echilibrate prin combinarea unei porții de carbohidrați cu o proteină poate îndepărta foamea până la ora mesei, spune educatorul certificat în diabet Lori Zanini, RD. Pierdere în greutate Iată un alt lucru despre ardeii grași, indiferent de culoarea pe care o alegeți: sunt săraci în calorii, doar 31 pe ardei gras mediu.

Acest lucru se datorează faptului că, la fel ca multe legume, acestea sunt alcătuite în principal din apă și fibre dietetice.

poți să pierzi greutatea cu goji berries

Umplerea cu alimente cu densitate scăzută de calorii, cum ar fi ardeiul gras, este o strategie dovedită de slăbire, bazată pe cercetări de zeci de ani Barbara Rolls, dr, profesor de științe nutriționale la Penn State și autor al Dieta Volumetrică Ultimă.

În legătură cu: 7 moduri în care merele te pot ajuta să slăbești Articulații mai puțin dureroase Unii oameni evită familia de legume de nopți, cum ar fi roșiile, vinetele și ardeii, de teama agravării simptomelor artritei, dar nu există dovezi științifice care să susțină acest mit, potrivit reumatologilor Cleveland Clinic.

Dimpotrivă, ardeii probabil protejează cartilajul și oasele datorită abundenței lor de vitamina C, spune Fundația pentru artrită. O jumătate de cană de ardei gras roșu vă oferă o zi întreagă de 75 de puteți pierde macrocomenzile de numărare în greutate recomandate și 90 de miligrame de vitamina C pentru femei și, respectiv, pentru bărbați.

Ardei gras

Dinți mai sănătoși Ardeiul gras, precum merele și alte legume și fructe crocante, sunt periuțele de dinți ale naturii. În primul rând, textura lor crocantă și fibroasă ajută la eliminarea particulelor de alimente și a bacteriilor.

În al doilea rând, ardeii sunt încărcați cu apă care stimulează fluxul de salivă. Saliva este esențială pentru sănătatea dinților, deoarece reduce efectele dăunătoare ale acizilor și enzimelor care atacă dinții, potrivit Colegiului de Medicină Dentară Universitatea din Illinois Chicago. Saliva conține și fosfat de calciu, care restabilește mineralele pe suprafețele dinților deteriorate de acizii bacterieni.

dr mile pierdere în greutate

Prevenirea depresiei Cercetătorii și-au propus să identifice alimentele care sunt cele mai bune surse de nutrienți care au fost dovedite de știință pentru a promova recuperarea după tulburările depresive. Revizuind literatura științifică, au folosit acele alimente care conțin cele mai mari cantități de nutrienți care stimulează starea de spirit: folat, fier, acizi grași omega-3 cu lanț lung EPA și DHAmagneziu, potasiu, seleniu, tiamină, vitamina Avitamina B6, vitamina B12, vitamina C și zinc.

Cele mai bogate surse de plante ale acestor substanțe nutritive antidepresive au fost verdeața cu frunze, salata verde, legumele crucifere și ardeii, potrivit raportului din în Jurnalul Mondial de Psihiatrie. Creșterea metabolismului și arderea grăsimilor Un compus din ardei verzi poate crește rata metabolică de odihnă și poate crește arderea grăsimilor, potrivit unui studiu realizat de rozătoare Cercetare nutrițională.

Dihidrocapsiatul este o substanță similară cu capsaicina, care se găsește în ardeii iute și este cunoscută pentru proprietățile sale termogene.

  1. Unde corpul tău arde mai întâi grăsimea - Câtă grăsime arde corpul tău natural
  2. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Arde corpul gras, Elimină toxinele pentru a arde grăsimile Arma secretă care arde grăsimile A fost estimat că obezitatea severă reduce speranța de viață cu 10 ani, comparabil cu efectul fumatului.
  3. Cum pierdeți grăsimea laterală a burtă

În studiul de 12 săptămâni, cercetătorii au administrat oral dihidrocapsiat la șoareci pe o dietă bogată în grăsimi și au constatat că suplimentul reduce greutatea și creșterea grăsimilor, crește metabolismul glucozei și cum arde gras în corpul tău microbiomul intestinal al rozătoarelor. Un studiu uman în Jurnalul American de Nutrițiecu toate acestea, a ajuns la concluzia că dihidrocapsiatul a avut doar un efect termogenic mic de 50 de calorii pe zi, care se află în intervalul de variabilitate a ratei metabolice de repaus.

Capsaicina, una dintre substanțele chimice naturale din ardei cum arde gras în corpul tău, s-a dovedit a avea un efect asupra sațietății sau a aportului de energie, reducând greutatea corporală, masa grasă și circumferința taliei.

lucruri de a mânca pentru a pierde în greutate

Într-o analiză a 19 studii științifice publicate în în Apetit, cercetătorii au descoperit că persoanele care au luat suplimente capsaicinoide înainte de masă și-au redus aportul caloric cu calorii. Mai puțină durere IBS Sindromul intestinului iritabil IBS este o tulburare cronică a intestinului gros care cauzează adesea crampe, dureri abdominale, balonare, constipație și diaree.

pierderea în greutate boston

Stresul și anumite tipuri de alimente, în special laptele și varza, și alte legume pot declanșa stresul. Cu toate acestea, ardeiul roșu poate oferi o ușurare, sugerează un mic studiu preliminar.

Ce se întâmplă cu corpul tău când mănânci ardei gras

Cercetătorii au descoperit că capsaicina din ardeii roșii, administrată sub formă de pulbere într-o capsulă acoperită care se dizolvă în colon, a fost semnificativ mai eficientă decât placebo în scăderea durerii abdominale și a balonării IBS. Riscul redus de boli de inimă Studiile arată că capsaicina este un antioxidant puternic care poate proteja împotriva stresului oxidativ al atacurilor de radicali liberi care joacă un rol crucial în dezvoltarea bolilor cardiovasculare. Cercetătorii au dorit să determine efectul suplimentării acestei componente la ardei asupra sindromului metabolic, un grup de afecțiuni legate de inimă, inclusiv obezitate abdominală, rezistență la insulină, tensiune arterială crescută și un profil de colesterol slab.

Glicogenul este descompus în glucoză, care poate fi apoi utilizată de celulele dvs. Carbohidrații pot fi transformați în energie de către celulele dvs.

Într - o analiză a 12 studii publicate în NaturăCercetatorii nu au descoperit imbunatatiri semnificative ale nivelului de glucoza sau ale hipertensiunii, ci o reducere semnificativa a colesterolului LDL rau. Pentru mai multe sfaturi sănătoase pentru inimă, citiți Trucuri simple pentru a evita un atac de cord mortal, spun medicii.

Informațiiimportante