Cum să ardeți femeia de grăsime interioară a coapsei

cum să ardeți femeia de grăsime interioară a coapsei

33 lbs pierdere în greutate modalități rapide de a pierde grăsimea brațului

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Exercițiile interioare ale coapsei sunt excelente pentru modelare și tonifiere coapsele tale. Aductorii sau mușchii interiori ai coapsei aleargă de la inghină la genunchi 1. Ajută la rotația internă și externă a femurului, stabilizează pelvisul și ajută la aducerea șoldului 23.

Ei ajută în stând în picioare, alergând, mergând, așezat, urcând scările, etc. Cu toate acestea, a stil de viata sedentar, dieta slabă și vârsta pot provoca coapsele interioare acumularea de grăsime și pierderea musculară 45pierdere în greutate băuturi fizzy. Acest lucru duce la o postură slabă, probleme de mers, frecare, erupții cutanate și pigmentare. Din fericire, exercițiile interioare ale coapsei pot rezolva toate acestea.

Acest articol enumeră cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei cum să le faci cu precizie. Sa incepem! Antrenamentele interioare ale coapsei pe care le puteți face acasă pentru a arde grăsimi Încălzire - Acest lucru este foarte important înainte de a începe orice exercițiu.

Dedicați cel puțin 10 minute pentru a vă pregăti mușchii pentru următoarele 35 de minute de exercițiu. Jacks Jumping Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads, deltoizi și lat.

Cum să pierzi coapsa interioară superioară Femeie grasă - Cuib

Cum să ardeți femeia de grăsime interioară a coapsei se face sărituri Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Ține-ți umerii înapoi, mâinile lângă tine și pieptul și bărbia în sus. Aceasta este poziția de plecare. Hop și aterizează ușor cu picioarele mai late decât lățimea umerilor. În același timp, mișcați brațele lateral în sus.

Opriți-vă când atingeți vârful degetelor. Sari din nou și aterizează ușor cu picioarele apropiate. Aduceți-vă mâinile înapoi în poziția inițială.

Faceți acest lucru cu o viteză rapidă. Continuă să respiri. Seturi și repetări - 3 seturi de 20 de repetări 2. Lunges laterale Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads și flexori de șold. Cum să faci plămânii laterali Stai drept cu picioarele mai late decât lățimea umerilor. Îndoiți genunchiul drept, împingeți-vă greutatea spre dreapta și coborâți șoldurile. Asigurați-vă că spatele este în linie cu gâtul.

Fitness cu Diana Stejereanu. Cel mai bune exerciții pentru partea interioară a coapsei

Înclinați-vă puțin înainte pentru a vă menține spatele drept. Pauză pentru o clipă și revino la poziția inițială. Faceți același lucru și pe partea stângă. Aceasta completează o singură rep.

Puteți, de asemenea, să vă construiți mușchii în coapse, ceea ce îi poate ajuta să arate tonifiat și să vă ajute organismul să ardă și mai multe calorii. Cap 1 Mâncarea pentru a pierde în greutate 1 Mănâncă o dietă curată. Pentru a pierde in greutate, ar trebui sa obtineti cea mai mare parte a caloriilor tale din surse mici de calorii si de nutrienti dense. Acestea includ unele alimente congelate inclusiv pizza congelată și mese pre-făcute inclusiv mese cu microunde.

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări 3. Curtsey Lunge Țintă - Adductor, glute, flexori ai șoldului, hamstrings și quads. Cum să faci Curtsy Lunge Stai drept, cu picioarele la distanța umerilor. Așezați-vă mâinile pe talie, rotiți-vă umerii înapoi și cuplați-vă miezul. Ridicați piciorul drept de pe podea și așezați-l în diagonală în spatele piciorului stâng. Îndoiți ambele genunchi și coborâți corpul. Urcă-te înapoi și așează piciorul drept lângă stânga. Ridicați piciorul stâng de pe podea și așezați-l în diagonală în spatele piciorului drept.

Îndoiți genunchii și coborâți corpul. Ridică-te și așează piciorul stâng lângă dreapta. Seturi și repetări - 2 seturi de 8 repetări 4.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard

Salturi de broască Țintă - Aductori, quads, hamstrings și glutes. Cum se face salturi de broască Stai drept, cu picioarele la distanța umerilor. Flectați genunchii, împingeți șoldurile afară și veniți într-o poziție așezată sau ghemuită. Îndoiți coatele și țineți palmele aproape una de cealaltă în fața pieptului. Săriți, aruncați mâinile în lateral și propulsați-vă corpul înainte. Aterizați încet și reveniți la poziția de gheață completă.

Cu fiecare salt, mergi înainte - la fel ca o broască! Seturi și repetări - 2 seturi de 8 repetări 5. Ascensoare laterale pentru picior Youtube Țintă - Adductori, flexori ai șoldului și glutei. Cum să faci ascensoare laterale pentru picioare Așezați-vă pe partea dreaptă, așezați mâna stângă pe talie, îndoiți mâna dreaptă și plasați capul pe ea pentru sprijin. Asigurați-vă că gâtul, șoldurile și picioarele sunt în aceeași linie.

Angajați-vă nucleul sau mențineți trei coloane neutre simple. Ridicați piciorul stâng. Opriți-vă când piciorul este la un unghi de 30 de grade. Pauză pentru o clipă și coboară piciorul.

Ridicați-l din nou înainte de a vă atinge piciorul drept.

Aerobic: Exerciții fizice susținute pe perioade mai lungi de timp, cum ar fi activități cardio cum ar fi alergatul, mersul pe jos sau ciclismul care vă măresc ritmul cardiac. Anaerob: Rafale de exerciții pentru perioade mai scurte de timp, cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT sau antrenamentul de forță. Pentru a vă maximiza rezultatele, este o idee bună să faceți o combinație a acestora atât sub formă de antrenament cardio, cât și de forță. Un studiu a constatat rezultate semnificative de pierdere în greutate atât la bărbați, cât și la femei, după 10 luni de exerciții aerobice.

Faceți acest lucru de 10 ori înainte de a schimba partea și de a repeta același lucru cu piciorul drept. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări 6. Squats Sumo Țintă - Aductori, glute, hamstrings și quads. Cum să faci squats Sumo Stai drept cu picioarele mai late decât lățimea umerilor, picioarele la un unghi de 45 de grade, umerii răsuciți spre spate, pieptul în sus și mâinile pe talie sau pe palme împreună.

Împingeți șoldurile afară, flecați genunchii și veniți în poziție așezată.

se schimbă dimensiunea sânului după pierderea în greutate pierdere în greutate în 45 de zile

Asigurați-vă că genunchii sunt îndreptați și nu depășesc vârful degetelor. Genunchii și șoldurile ar trebui să fie în aceeași linie atunci când vă ghemuiți.

Pauză pentru o clipă și apoi revino la poziția inițială. Seturi și repetări - 2 seturi de 12 repetări 7. Cârlige laterale alternative în picioare Youtube Țintă - Aductori, glute, hamstrings, oblici, lat și quads.

Cele mai bune 15 exerciții interioare ale coapsei de făcut acasă pentru picioarele tonifiate

Cum să faceți crăpături laterale alternative în picioare Stați cu picioarele la lățimea umerilor depărtați, cu mâinile încrucișate și cu vârful degetelor în partea din spate a capului, cu brațele deschise, cu umerii răsuciți spre spate și cu nucleul cuplat.

Ridicați piciorul stâng de pe podea, apropiați cotul drept de genunchi și rupeți. Eliberați poza și așezați piciorul stâng pe podea. Faceți același lucru cu piciorul drept și cotul stâng pentru a finaliza o repetare.

Seturi și repetări - 2 seturi de 12 repetări 8.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei - eduCum

Ascensoare picioare rotite extern Youtube Țintă - Aductori, hamstrings, quads, viței și glute. Cum se face ascensoare rotite extern Stai pe un covor.

cum să pierdeți în greutate și să tăiați cum să ardeți grăsimile sănătoase

Așezați-vă mâinile în spate, flectați coatele și aplecați-vă puțin în spate. Îndoiți genunchiul drept și așezați piciorul drept pe podea. Păstrați piciorul stâng drept și rotiți picioarele afară, astfel încât să vă puteți angaja adductorii în timp ce faceți exercițiul. Țineți spatele întins și pieptul ridicat. Ridicați piciorul stâng de pe dift dift și țineți picioarele rotite. Aduceți piciorul în jos. Faceți acest lucru de 10 ori înainte de a schimba picioarele.

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări 9. Lunge pe partea de pas ponderată Youtube Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads și viței. Cum se face Lunge ponderată pe pas Țineți un kettlebell de 13 kilograme 6 kg aproape de piept. Păstrați picioarele la lățimea umerilor, umerii rulați înapoi, pieptul în sus și arătați drept. Faceți un pas larg spre stânga, flectați genunchiul stâng și coborâți partea superioară a corpului.

Asigurați-vă că spatele rămâne drept, ceea ce înseamnă că trebuie să vă aplecați puțin înainte pentru a preveni formarea unei curbe de spate joase. Ridicați-vă de poziția de lansare și așezați piciorul stâng lângă dreapta, la distanța umerilor. Faceți un pas la dreapta, aruncați-vă în jos și reveniți la poziția inițială. Seturi și repetări - 2 seturi de 8 repetări Squat complet și ridicare laterală Youtube Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, flexorii șoldului, quads și abdomenul inferior.

Cum să faci o ghemuit complet și o ridicare laterală Stai drept, cu picioarele depărtate la lățimea umerilor, degetele de la picioare îndreptate cum să ardeți femeia de grăsime interioară a coapsei exterior la un unghi de 45 de grade, umerii răsuciți înapoi și miezul cuplat.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)

Îndoiți genunchii, împingeți șoldurile afară și ajungeți la o poziție plină. Aduceți mâinile aproape de piept. Reveniți la poziția în picioare și ridicați piciorul stâng lateral în sus. Coborâți piciorul și reveniți la poziția completă a ghemuitului. Repetați de 10 ori înainte de a face același lucru cu piciorul drept.

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Plank Jacks Țintă - Aductori, glutei, hamstrings, quads, abdominale și umeri. Cum să faceți plăci Intră într-o poziție de scândură, angajează-ți miezul, asigură-te că coatele sunt chiar sub umeri. Hop și așezați picioarele mai late decât lățimea umerilor. Hop din nou și așezați picioarele apropiate. Seturi și repetări - 2 seturi de 20 de repetări Cercuri întinse pe picior Youtube Țintă - Adductori, răpitori, ischiori, hamstrings, quads, glute și abdominale inferioare.

Informațiiimportante