Cum să ardeți grăsimea în țesutul adipos. Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara | Despreculturism

cum să ardeți grăsimea în țesutul adipos

Sus Antrenamentul trebuie sa ramana intens, chiar si in acesta perioada in care se doreste eliminarea tesutului adipos. Veti putea sa va antrenati puternic chiar si in conditiile in care aportul caloric general este redus, cu conditia ca aportul carbohidratilor sa fie suficient incat sa sustina desfasurarea efortului fizic.

cum să ardeți grăsimea în țesutul adipos

Este recomandat ca in programul de antrenament sa fie introduse cateva sedinte de antrenament cardiovascular aerobicde ori pe saptamana. Ideal ar fi ca exercitiile aerobice sa fie efectuate in zile diferite sau cel putin in alt moment al zilei fata de antrenamentul de forta, astfel incat sa nu interfere la nivel de consum energetic si de nutrienti. Sedintele vor avea o durata de de minute si vor consta in exercitii.

cum să ardeți grăsimea în țesutul adipos

Acesta este nivelul optim la care rezervele de grasime sunt mobilizate, fara ca tesutul muscular sa fie afectat in vreun fel. Ca sa va faceti o imagine, la aceasta intensitate, cand va opriti din exercitiu, va simtiti incalziti, iar respiratia este undeva intre normal si accelerat.

cum să ardeți grăsimea în țesutul adipos

Exemplu de regim Sus Mai jos am selectat un exemplu de regim alimentar, care s-ar potrivi obiectivului in discutie. Nu este un ghid propriu-zis, ci doar un exemplu, deci nu inseamna ca este obligatoriu ca, urmand acest regim, sa obtineti rezultatele dorite oamenii sunt diferiti, de aceea este bine sa va modificati portiile in functie de felul cum reactionati.

Acest regim este bogat in proteine, dar cu aport redus de glucide si lipide include insa acizii grasi esentialibogat in lichide, legume si fructe.

cum să ardeți grăsimea în țesutul adipos

Informațiiimportante