Dieta mayo irina reisler

Lupta împotriva kilogramelor a devenit o problemă mondială. Nutriţioniştii încearcă să Dieta mayo irina reisler ce este atât de uşor să ne îngrăşăm şi atât de greu să scăpăm de surplusul de grăsime?

  • REGIMUL DE 13 ZILE, STARTUL MEU IN SLABIRE - Irina Reisler
  • Google Plus Irina Reisler și-a lansat cu succes cartea "De la la 50 de kilograme: Vreau, pot, fac, pentru că merit!
  • Ce contine salata perfect adaptata nevoilor unui barbat?
  • 42 și se luptă să piardă în greutate
  • Pe care nu le-a mai pus la loc.
  • Pierde contact de greutate

Nutriţioniştii încearcă să detalieze secretele metabolismului şi să ne avertizeze în legătură cu pericolele regimurilor drastice de slăbire. S-ar putea spune că nu este nimic mai simplu decât să scapi de kilogramele în plus: urmezi un regim de slăbire. Însă mecanismul slăbirii nu este unul tocmai simplu. Unul dintre cei mai cunoscuţi nutriţionişti francezi, Jacques Fricker, doctor în ştiinţe medicale, nutriţionist la Spitalul Bichat din Paris şi cercetător la Institutul naţional de sănătate şi cercetări medicale din Franţa Inserma explicat, într-un interviu acordat publicaţiei "Le Point", subtilităţile şi capcanele unui regim de slăbire.

A slăbi sănătos, arată J. Fricker, înseamnă să răspundem la întrebarea "de ce şi cu cât trebuie să slăbească o persoană", să ne asigurăm că este într-adevăr necesar să slăbească, că este într-adevăr momentul potrivit pentru a slăbi şi să găsim soluţia cea mai bună pentru fiecare în parte. Caloriile nu au aceeaşi valoare Deşi pare că toate caloriile au aceeaşi valoare nutriţională, lucrurile nu stau tocmai aşa. Aceasta deoarece nu toate îngraşă în aceeaşi manieră.

dieta mayo irina reisler

Înainte de a fi utilizate de organism, o parte a acestor calorii este arsă. Spre exemplu, la dieta mayo irina reisler aport caloric identic, maioneza îngraşă mai mult decât cartofii sau pastele făinoase care conţin glucide - amidon.

În ceea ce priveşte costul caloric al transformării proteinelor din carne, lapte, ouă etc. Pe de altă parte, când sunt arse, un gram de glucide furnizează 4 calorii, în vreme ce un gram de lipide furnizează 9 calorii. Un alt lucru interesant este acela că organismul "contabilizează" mult mai bine grăsimile lipidele ingerate decât glucidele zaharurile. De-a lungul tubului digestiv, receptorii semnalizează creierului cantitatea şi calitatea alimentelor ingerate.

Acesta autoreglează senzaţia de foame. Tocmai pentru că este mai puţin sensibil la zaharuri, sistemul este mai puţin performant în cazul regimurilor "fără glucide", explică nutriţionistul francez.

AM ÎNCERCAT DIETA CU OUĂ PENTRU 3 ZILE

Cu alte cuvinte, în cazul zaharurilor senzaţia de saţietate apare mai târziu. În sfârşit, un regim bogat în lipide determină o acumulare mai mare de grăsimi decât un regim bogat în glucide.

Acestea din urmă favorizează mai mult dezvoltarea muşchilor şi a ţesuturilor slabe. Cu toate acestea, nu trebuie să cădem în fobia faţă de lipide. Acestea au o mare importanţă. În primul rând, scad absorbţia zaharurilor din tubul digestiv. Spre exemplu, dacă mâncăm doar dulceaţă, aceasta determină o secreţie importantă de insulină hormonul care "consumă" glucoza din sânge.

Două-trei ore mai târziu, nivelul de insulină va creşte brusc, va provoca hipoglicemie scăderea glicemiei din sânge sub valorile normale şi va da o senzaţie de foame.

Aceeaşi cantitate de dulceaţă pusă pe o felie de pâine cu unt lipide nu va avea acelaşi efect.

dieta mayo irina reisler

Grăsimile din unt vor încetini trecerea zahărului din dulceaţă în sânge şi astfel stimularea secreţiei de insulină va fi mai mică. De aceea, o mică cantitate de grăsime este recomandată pentru o mai bună utilizare a zaharurilor, pentru o secreţie mai puţin brutală de insulină şi pentru o senzaţie de saţietate mai durabilă.

Secretele vedetelor care au slabit sanatos

Toate dietele celebre au mari hibe, riscuri şi agresează organismul Pentru a slăbi, nu sunt importante numai calitatea şi cantitatea caloriilor, ci şi tempoul.

Jacques Fricker susţine că este imperativ să începem ziua cu un mic dejun consistent. Or, este demonstrat ştiinţific faptul că o persoană care urmează un regim slăbeşte mai uşor dacă mănâncă bine dimineaţa. Caloriile consumate la trezire sunt, de aceea, mai greu stocate decât cele din jurul prânzului sau seara.

De asemenea, s-a demonstrat că persoanele care mănâncă mult dimineaţa îşi controlează mai bine aportul alimentar în cursul celorlalte mese ale zilei, iar cantitatea totală de calorii pe 24 de ore este mai mică.

Cel mai rău este să mănânci una sau două mese copioase pe zi, susţine nutriţionistul francez. S-a demonstrat că gustările lejere îngraşă mai puţin decât o masă copioasă, deoarece secreţia de insulină este mai mică.

dieta mayo irina reisler

Atenţie însă! Gustările trebuie să fie bogate în proteine şi în fibre, nu în grăsimi şi zaharuri, iar totalul de calorii nu trebuie depăşit. Fibrele alimentare Fibrele sunt un element de bază al oricărei alimentaţii sănătoase. Acestea te obligă să le mesteci mai mult şi, implicit, să mănânci mai încet.

Or, în momentul în care stomacul este umplut, mesagerii din acea zonă trimit creierului semnale, iar acesta "taie" senzaţia de foame, chiar dacă alimentele ingerate sunt foarte sărace în calorii. În general, cei graşi mănâncă foarte repede, nu profită suficient de gustul alimentelor, sistemul lor de semnalizare este depăşit de viteza de umplere a stomacului, iar creierul nu are timp să suprime senzaţia de foame.

dieta mayo irina reisler

Tocmai acestor oameni le sunt recomandate fibrele. Pe de altă parte, fibrele încetinesc secreţia de insulină dacă sunt ingerate în acelaşi timp cu glucidele.

Secretele vedetelor care au slabit sanatos | makeup-natalie.ro

De asemenea, înghiţite odată cu grăsimile, favorizează eliminarea acestora din urmă, în scaun, şi implicit, acumularea mai mică de calorii. Emoţiile îngraşă Faptul că emoţiile, pozitive sau negative, au un efect asupra greutăţii este demonstrat ştiinţific. A mânca cu plăcere creşte arderea caloriilor. Un fel de mâncare insolit creşte, de asemenea, efectul termic tim mcgraw greutate alimentelor.

Cum a slăbit Irina Reisler. Drumul de la kg la 50 kg

Stresul provoacă o secreţie crescută de adrenalină. Aceasta creşte valoarea acelui "bilet de intrare" al principiilor alimentare - amintit la începutul articolului. Stresul slăbeşte deci, doar cu condiţia să nu ducă la creşterea consumului de zahăr, aşa cum se întâmplă din nefericire de obicei. Sportul, indispensabil regimului? O oră de mers pe jos consumă 80 de calorii. Cu toate acestea, nimeni nu poate contesta rolul activităţii fizice!

Stocurile de glucide din muşchi şi ficat permit susţinerea efortului timp de treizeci de minute. După această perioadă, organismul este obligat să intre în stocurile de grăsime pentru a face faţă efortului.

dieta mayo irina reisler

În cazul persoanelor care fac sport regulat, caloriile sunt în principal utilizate de muşchi şi mai puţin stocate în ţesuturile adipoase. În plus, sunt arse în cantitate mai mare chiar şi în repaus, ca şi cum organismul ar fi încă "ambalat". Un studiu canadian a demonstrat că arderea caloriilor la sportivi scade după aproximativ trei zile de repaus.

Dieta mayo

De aceea, explică nutriţionistul, pentru a slăbi, chiar şi în somn, trebuie să faceţi sport de cel puţin trei ori pe săptămână sau de minute zilnic. Pe de altă parte, cei care fac sport regulat mănâncă mai puţin decât cei care nu au nicio activitate fizică.

  • Cum a reuşit să slăbească Irina Reisler 50 kg • Buna Ziua Iasi • makeup-natalie.ro
  • Ajunsă la de kilograme după naşterea fiicei ei, Irina şi-a dorit să facă o schimbare, aşa că a muncit mult pentru a slăbi.
  • Я предполагаю, что Накамура поднял Новый Эдем против октопауков по многим причинам.
  • Pierdeți în greutate în fiecare zi
  • Две полосы одинаковой ширины - бордово-пурпурная и лимонно-желтая - соответствуют нескольким дюжинам слов на английском: ходить, гулять, расхаживать, бежать и так далее.
  • Modalități de a pierde grăsimea gleznă

În cazul sportivilor, mecanismul de control al foamei este mai precis decât în cazul sedentarilor, al căror regim devine din această cauză mai greu de controlat. Sportul intervine deci în reglarea greutăţii, chiar dacă efectele pe termen redus sunt foarte puţin vizibile.

dieta mayo irina reisler

De ce se întâmplă acest lucru? Pentru că muşchii, odată cu antrenamentul, se dezvoltă. Însă, în vreme ce masa lor creşte într-o lună, grăsimea se dieta mayo irina reisler abia după mai multe luni. De dieta mayo irina reisler, pe cântar efectele în prima fază sunt exact pe dos de cum ne-am aştepta, ceea ce provoacă frustrare.

Totodată, sportul, ca şi regimul de altfel, nu ne permite să slăbim de unde am vrea. Sculptează silueta, scade burta, însă nu permite dispariţia grăsimii de pe fese sau coapse deoarece muşchiul nu foloseşte, pentru a funcţiona, grăsimea care îl înconjoară. Sportul permite şi stabilizarea greutăţii obţinute după o cură de slăbire.

Informațiiimportante