Dormind la greutatea pierderii

DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi Pierdere în greutate de de kilograme

Pierdere în greutate de 700 de kilograme. ŞTIRILE ZILEI

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate? Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Aflați cum să obțineți dormind la greutatea pierderii somn mai bun pentru a pierde din greutate Pierderea in greutate este o batalie intalnita. Dacă nu primiți un somn bun, provocarea este mult mai mare.

Nu veți avea energia să exerciți sau să preparați alimente sănătoase dacă sunteți epuizat. Deci cum dormi mai bine pentru a obține odihna esențială de care aveți nevoie?

dormind la greutatea pierderii gokul pierdere în greutate ceai

Utilizați aceste sfaturi utile pentru a dormi mai bine pe timp de noapte și subțiri mai repede. Câteva studii noi sugerează că somnul joacă un rol-cheie în capacitatea noastră de a face alegeri alimentare mai bune. Deci, dacă nu aveți voință bună și nu aveți timp să vă exercitațiprobabil că cel mai bun pariu este să învățați cum să dormi bine.

dormind la greutatea pierderii cele mai bune remedii naturiste pentru slabit

Motivul se învârte în jurul unui hormon numit ghrelin. Înun studiu realizat de cercetători a constatat că, atunci când oamenii au niveluri mai ridicate de ghrelin, au fost mai multe șanse de a bea dulciuri și alimente nesănătoase. Dar nu ar lua un pui de somn mai bine decât să ia o pastilă?

Un alt studiu publicat în Recenzii privind obezitatea a constatat că capturarea câtorva zzz-uri ar putea fi la fel de eficace în reducerea nivelurilor de ghrelină.

Cercetătorii de la Universitatea de Stat din Louisiana au descoperit că tehnicile de gestionare a stresului precum somnul și exercițiile contribuie la reducerea atât a nivelelor de ghrelin cât și a poftelor care vin împreună cu ele.

dormind la greutatea pierderii cât timp să piardă 3 grăsimi corporale

Dar cea mai puternica legatura dintre somn si consumul de alimente a aparut atunci cand cercetatorii de la St. Ei au descoperit ca atunci cand oamenii nu au dormit suficient, au dorit mai multa masa junk.

Cum să dormi mai bine să scapi de greutate Cei mai mulți dintre noi nu ne petrecem zilele când citim jurnale științifice uscate, așa că ar fi mai ușor să luați sfaturi despre pierderea în greutate de la un expert de fitness.

Freytag este un expert de sănătate și wellness recunoscut la nivel național, cu peste 20 de ani de experiență în industrie.

  1. Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Medicul susţine că cei care urmează dieta slăbesc în jur de patru kilograme în prima săptămână, la fel fiind în fiecare săptămână ulterioară, un kilogram fiind pierdut în timpul somnului.
  2. Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate - Farmacia Ta - Farmacia Ta Carti Autor: Ravi Zacharias, Disponibilitate: In stoc Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate Se pare că browser-ul dvs.
  3. Pierderea în greutate în timp ce dormi este posibilă dacă bei aceste băuturi
  4. Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.
  5. Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei
  6. Fata de de kilograme Aport zilnic de calorii Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?
  7. DIETĂ ÎN SOMN: Cum să pierzi în greutate în timp ce dormi Pierdere în greutate de de kilograme

Chris explică faptul că putem reîncărca bateria noastră umană într-una din cele trei căi: prin exercițiiprin mâncare sau prin somn. Dacă nu reușim să dormim bine, spune ea, probabil că vom alimenta prea mult. Deci, cum îmbunătățim calitatea somnului nostru? Chris oferă aceste sfaturi utile pentru a dormi mai bine, pentru a alimenta și a reîncărca. Evaluați-vă mediul.

De ce este somnul important pentru pierderea in greutate?

Dacă nu-ți poți permite să dormi pe deplin opt ore pe noapte, nu dispera. Chris ne reamintește că calitatea somnului este mai importantă decât cantitatea. Sfatul ei pentru un somn mai bun include efectuarea unor schimbări simple în mediul dvs. Minimizați distragerile, cum ar fi lumina sau zgomotul de la un televizor.

Nu încărcați accesoriile electronice lângă pat, deoarece acestea creează o distragere subliminală. Investește într-o saltea de înaltă calitate pentru a obține cea mai bună poziție de dormit. Treci peste gustarea târzie. Dacă vă simțiți dornic de o gustare de noapte târzie, Chris sugerează că încercați să o săriți și să alimentați, dormind în loc.

dormind la greutatea pierderii cum să pierdeți rapid 10 kilograme

Ea explică că atunci când trupurile noastre nu se reîncarcă prin somn, căutăm energie într-o altă formă: mâncare! Dar dacă într-adevăr aveți nevoie de o gustare mică înainte de culcare, ea recomandă să treacă tratamentul tipic de ciocolată și să consumați un carbohidrat complex cum ar fi fulgii de ovaz sau o bucată de pâine prăjită. Aceste alimente vă vor menține multumit pentru o perioadă mai lungă de timp. Respectați-vă propriile obiceiuri de somn.

Lucrați în cadrul liniilor directoare pentru a vă reîncărca bateria umană. Acest lucru ar putea însemna ajustarea obiceiurilor zilnice. De exemplu, unii oameni consideră că exercitarea noaptea târziu este perturbatoare pentru un somn bun. Dar pentru alții, un antrenament dimineața devreme nu este tolerabil.

Legatura dintre somn si greutate

Cheia, spune Chris, lucrează în stilul tău de viață pentru a găsi ce funcționează. Prin învățarea să dormi bine, puteți câștiga energia de care aveți dormind la greutatea pierderii pentru a investi în alte aspecte ale sănătății.

Și puteți afla că apetitul dvs. Cercetările cerebrale arată răspunsul neuronal specific la alimentele nesănătoase, când sunt restricționate de somn 10 iunie CE, Greenway, FL și Brantley, PJFactori de stil de viață și ghrelin: analiză critică și implicații pentru întreținerea pierderii în greutate. Obezitatea Opiniiiulie Related Content.

Informațiiimportante