Fast way 2 pierdeți în greutate

fast way 2 pierdeți în greutate

Consultați-vă medicul înainte de a face modificări ale dietei sau de a începe orice program de fast way 2 pierdeți în greutate.

  • Arde ultimele 10 kilograme de grăsime
  • Cel mai bun mod de a te potrivi rapid - Sănătate -

Obțineți suficiente calorii Dacă intenționați să vă formați rapid, trebuie să aveți o greutate sănătoasă. Cu toate acestea, dacă trebuie să scapi de câteva kilograme, încercarea de a slăbi prea repede nu îți va face prea mult bine.

Când vă restricționați prea mult aportul caloric - mai puțin de 1. Realizați acest lucru reducând aportul curent cu de calorii la 1. Pentru a afla aportul curent, înregistrați cât consumați în mod normal într-un jurnal alimentar și adăugați caloriile zilnice.

Apoi scade între și 1.

dieta și pierderea în greutate (dieta_greutate) - Profile | Pinterest

De exemplu, dacă mănânci în prezent 2. Întrucât o parte din pregătirea fizică este exercitarea, este posibil să doriți să mergeți cu capătul inferior al reducerii caloriilor, să zicem, de la la de calorii și să ardeți restul caloriilor prin activitate fizică.

fast way 2 pierdeți în greutate

Mănâncă alimente sănătoase Pentru a profita la maximum de programul dvs. Asta nu înseamnă că trebuie să vă limitați dieta la orez brun, friptură și albușuri de ou.

fast way 2 pierdeți în greutate

Mănâncă regulat pe tot parcursul zilei, astfel încât să ai energie când te antrenezi. Vei avea un antrenament mai bun atunci când corpul tău este alimentat corespunzător, potrivit Academiei de Nutriție și Dietetică.

fast way 2 pierdeți în greutate

De asemenea, asigurați-vă că mâncați o gustare de recuperare după ce vă exersați pentru a umple rezervele de energie și pentru a promova construirea musculară. Savurați un iaurt cu fructe fără grăsimi, o ceașcă de lapte de ciocolată sau o jumătate de sandviș de curcan. Limitați alimentele procesate Nu este vorba doar de ceea ce ar trebui să mănânci, ci și de ceea ce nu ar trebui să faci atunci când îți propui să te potrivești.

Cel mai bun mod de a te potrivi rapid

Potrivit unui studiu din publicat în New England Journal of Medicine, anumite tipuri de alimente sunt legate de creșterea în greutate, inclusiv chipsuri de cartofi, băuturi îndulcite precum sifon și suc și carne procesată, cum ar fi slănină și pepperoni. Pentru a vă îmbunătăți nivelul de fitness și pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele mai repede, limitați aportul acestor alimente și a altor alimente procesate, cum ar fi pâine albă și paste, dulciuri și fast-food.

fast way 2 pierdeți în greutate

Pune-te în formă cu HIIT Adulții au nevoie de de minute de exerciții aerobice în fiecare săptămână pentru o sănătate bună. Dar când încercați să vă formați rapid, este posibil să doriți să o ridicați puțin cu antrenamentele la intervale de intensitate ridicată.

fast way 2 pierdeți în greutate

Potrivit unui articol publicat în în Australian Family Physician, atunci când încercați să slăbiți, HIIT vă poate ajuta să vă atingeți obiectivele de fitness mai repede decât exercițiile aerobice tradiționale, deoarece vă crește capacitatea de fast way 2 pierdeți în greutate arde calorii, chiar și după ce ați terminat antrenamentul. Pe lângă faptul că vă ajută să ardeți mai multe calorii pentru pierderea în greutate, HIIT vă ajută, de asemenea, să pierdeți grăsimea abdominală în timp ce păstrați masa musculară, îmbunătățește condiția aerobă și anaerobă și este bun pentru sănătatea inimii.

HIIT alternează între perioadele de exerciții aerobice intense urmate de perioadele de recuperare sau odihnă. De exemplu, ați putea rula la soțul spune soției să piardă în greutate maximă timp de 30 de secunde, urmat de o alergare de 2 minute, și apoi repetați acest lucru pe toată durata antrenamentului.

Acest tip de exercițiu vă ajută să ardeți mai multe calorii, chiar și după ce ați terminat antrenamentul.

Cum să pierdeți în greutate fără diete la domiciliu. Rapid slăbire fără o dietă

Construiți mușchi cu antrenament de forță În plus față de activitatea aerobă, completează-ți rutina de fitness cu exerciții de antrenament de forță care funcționează toate grupele musculare majore cel puțin două zile pe săptămână.

Utilizați greutăți libere, benzi de rezistență sau exerciții rezistente la corp, cum ar fi genuflexiuni, ședințe și trageți pentru a câștiga forță și a construi mușchi. Pentru a obține cele mai multe beneficii, repetați fiecare exercițiu până la punctul în care nu mai puteți face încă o repetare fără ajutor.

CDC recomandă două până la trei seturi, constând din opt până la 12 repetări, ale fiecărui exercițiu.

Cum să pierzi 8 kg în 5 zile Vei descărca blocuri de grăsimi depozitate și grăsimi acumulate, nu die

Poate doriți să consultați un antrenor personal pentru ajutor la proiectarea unei rutine de exerciții personalizate pentru nevoile dvs.

Informațiiimportante