Patinamentul cu role de ardere a grăsimilor, Patatele cu role - beneficii de agrement și sănătate. Patinaj de role - beneficiile sunt evidente

patinamentul cu role de ardere a grăsimilor

Ești aici: principalul » Vinil.

Cilindri cu role frumos și util

Patinaj, utilizare, patinaj de slăbire Patinează ce funcționează mușchii. Patinaj, utilizare, patinaj de slăbire L-am întrebat pe Sergey Novitsky - campion european în patinaj de figură - să spună ce trebuie să faci pentru a ține cu încredere pe patine și simți-te la patinoarul reginei sau reginei. Selectați patinele potrivite Dacă doriți să difuzați cu încredere pe gheață pe patinajul de gheață și să vă dezvoltați abilitățile, nu veți putea face cu patinele de rulare. Trebuie să obțineți propria dvs.

Principalul lucru în această chestiune este, desigur, să nu fie confundat cu dimensiunea.

Scapa De Burta - Rezultate In 14 Zile

Concentrați-vă întotdeauna pe branțul skatei - ar trebui să fie jumătate de acestimetru decât opritorul. Și patinamentul cu role de ardere a grăsimilor că ați blocat complet patinele înainte de a cumpăra și mergeți la magazin. Cea mai obișnuită greșeală este că mulți oameni aleg patine pe mărimea mai mult decât au nevoie de fapt - în timpul mișcării piciorului se îndoaie și se oprește puțin înapoi.

  • Cel mai dificil lucru este să alegeți ceva, deoarece toate opțiunile sunt atractive și eficiente.
  • Doctorii într-o singură voce spun că vara este cea mai aglomerată pentru antrenament aerobic.
  • Noua pierdere în greutate cleveland tn

Trebuie să fim cordonați patinele, precum și de încălțăminte - covârliorată cruciformă. Urmați glezna pentru a fi fixată - cizmele trebuie să fie o continuare a piciorului. Rochie pe patinoarul vremii Dacă temperatura în role închise este destul de ridicată, atunci este necesar să se amenințeze să călătoresc în aer liber și să se îmbrace.

Utilizarea patinajului

Opțiunea perfectă este de trei straturi de îmbrăcăminte. Primul strat, este mai mic, absoarbe transpirația și evapora rapid umiditatea, economisindu-vă de la SuperCooling - lenjeria de bumbac este perfectă pentru acest lucru. Cel de-al doilea strat este responsabil de încălzire - alegeți pulovere moi și pantaloni calzi confortabil schi, se potrivesc.

Suprafața superioară, cel de-al treilea strat protejează împotriva vântului și zăpezii - jacheta de lumină în jos nu face rău. În orice caz, cerința de bază pentru îmbrăcăminte este confort; Ar trebui să fie suficient de strâns, dar în același timp să nu împingă mișcările. În plus, la rola deschisă, probabilitatea de a face degerături, așa că nu uitați de mănuși, o eșarfă nu ar trebui să fie lungă să nu se agață accidental de ceva și de pălărie.

eliminarea pierderii în greutate jowls

Dar nu ar trebui să purtați șosete prea groase, deoarece oprirea ar trebui să se simtă rugină, altfel pot exista probleme cu controlul. Înainte de a ieși pe gheață, faceți un antrenament. Deoarece patinajul de patinaj nu este cea mai familiară mișcare pentru o persoană, asigurați-vă că evită toate mușchii înainte de a ieși pe gheață.

Beneficiați de patinajul cu role

Un astfel de antrenament nu este mult diferit de ceea ce faci sau. De sus în jos, pornind de la cap, dezvoltă umeri, mâini, pelvis, genunchi și gleznă. Aceste cinci minute vor fi suficiente pentru a vă proteja de leziuni inutile și de întindere.

pierdere în greutate siddha maruthuvam

Paturile sunt, în principiu, un sport complex de coordonare care necesită abilități sportive bune, cum ar fi capacitatea de a menține echilibrul și de a-și coordona mișcările. Pentru a merge la dreapta și cu încredere, trebuie să dezvoltați flexibilitate și rezistență, cunoașteți corpul și ascultați propriile sentimente.

Treceți la rolele

În plus, în mod natural, avem nevoie de mușchi. Muschii foarte puternici. Păstrați poziția corporală corectă la călărie Cele două greșeli cele mai frecvente în timpul patinajului sunt picioare drepte și spate ale feselor. Deci, în loc de alunecare, o persoană începe să meargă.

Caracteristicile de patinaj de patinaj, Skown Sport

Poziția corectă a corpului este cea în care sunteți obișnuiți să vă simțiți. Imaginați-vă, aveți două umeri și două oase femur, împreună formează un pătrat, iar sarcina dvs.

  • Dragi cititori, sugerez astăzi pe blog vorbind despre beneficiile rolelor pentru sănătatea și armonia noastră.
  • Acasă Tractoare Descărcarea psihologică și îndepărtarea oboselii atunci când patinajul cu role.
  • Cum să pierzi greutatea când ești bolnav

În același timp, controlează în mod constant genunchii - ar trebui să fie întotdeauna îndoiți. De asemenea, mâinile nu ar trebui să stea fără un caz - ajută la menținerea echilibrului, astfel încât acestea sunt mai bine să le ia părților.

centracare st clod pierdere în greutate

Nu puneți șosete în paralel unul cu celălalt, dimpotrivă, le-ați redirecționat puțin afară, astfel încât atunci când se deplasează unghiul de 45 de grade a fost reținut.

Încercați să respingeți marginea interioară a lamelor de skate și nu o margine sau dinți exteriori și purtați alternativ greutatea de la un picior la altul, îndreptați-vă și îndoiți genunchii.

Pentru formarea unui pas al alunecării ideale, anii pot dura băuturi pentru a pierde greutatea la domiciliu - trebuie să vă angajați în mod regulat în exercițiile semi-speciale, imitând patinajul și să patinamentul cu role de ardere a grăsimilor să echilibrați, în special, să transferați centrul de gravitate de la un picior la altul.

  1. Ce este patinajul util pentru copii.
  2. Cum să pierdeți greutatea la 75
  3. Ce patinaj utile. Consultarea "privind beneficiile patinării
  4. Patinează ce funcționează mușchii. Patinaj, utilizare, patinaj de slăbire
  5. Ce patinaj utile.
  6. Cum slăbesc
  7. Slimming arms rapid

Lăsați tehnica de rotație corectă. De fapt, învățați cum să vă întoarceți nu este atât de dificil, pentru că trebuie să înțelegeți ce fel de rotație doriți să faceți - înapoi sau înainte.

Alegerea modernă - Rolller patinaj

Dacă introduceți rândul înainte, încercați să întoarceți călcâiul, apăsând piciorul mai aproape de partea din față a pantofului. Și dacă vorbim despre întoarcerea de la accident vascular cerebral în mișcare, apăsați mai aproape de călcâi, întorcându-l dintele de creastă și nu lama întregii lame. În același timp, încercați să nu faceți caz cazul. Învață să încetinești Există mai multe opțiuni de frânare, cea mai ușoară este frânarea călcâiului.

Pentru a face acest lucru, puneți-vă picioarele paralele unul cu celălalt și ridicați șoseaua unui picior pe tine însuți.

cum să pierdeți greutatea în timp ce fără adăpost

Este important să păstrați piciorul la gleznă și să nu puneți un cal nici pe marginea exterioară, nici pe o margine interioară - altfel puteți cădea. Fall dreapta Când se încadrează mai întâi, salvați-vă capul: trebuie să grupați, apăsați bărbia în piept și setați o mână - utilizați doar o perie și în nici un cot de caz.

Informațiiimportante