Pierdere în greutate bacterii intestinale,

Cum influenteaza bacteriile intestinale greutatea? Aufelin Pure Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate Sus Trilioane de bacterii si microorganisme traiesc pe pielea si in corpul nostru.

Lupta pentru a pierde in greutate? Bacteria intestinală poate fi de vină Lupta pentru a pierde in greutate?

pierdere în greutate bacterii intestinale cel mai bun supliment de tăiere a grăsimilor

Bacteria intestinală poate fi de vină Biologie Rich Haridy 2 august Nu toate caloriile sunt create egale, deoarece un nou studiu evidențiază modul în care bacteriile intestinale pot modifica cât de eficient organismul nostru metabolizează carbohidrații Un nou studiu efectuat de cercetatorii de la Clinica Mayo pierdere în greutate bacterii intestinale putea scoate la lumina faptul ca anumiti oameni pot pierde mai mult pierdere în greutate bacterii intestinale greutate decat ceilalti, in ciuda faptului ca aderarea la acelasi regim de exercitii fizice si restrictii calorice.

Alaturi de o multitudine de alte recente descoperiri medicale, secretul poate rezista in machiajul unic al bacteriilor intestinale.

pierdere în greutate bacterii intestinale modalități generale de a pierde în greutate

O mare varietate de factori subliniază fiziopatologia obezității. De la genetică la factori de mediu, va exista întotdeauna un număr foarte mare de motive care determină modul în care un individ metabolizează în mod specific energia. Un corp de cercetare interesant în creștere demonstrează acum că formarea microbiomei intestinului nostru ar putea juca un rol major în explicarea de ce unii oameni pot să piardă în greutate mai ușor decât alții.

pierdere în greutate bacterii intestinale cum pot să mi scot grăsimea din spate

Nou studiu a stabilit pentru a examina variatii ale bacteriilor intestinale la subiectii obezi care incearca sa piarda in greutate. Rezultatele au aratat ca exista intr-adevar diferente in bacteriile intestinale intre cei care au reusit sa scada in greutate si cei care nu au fost.

Și acest lucru este normal pentru noi", explică Vandana Nehra, co-autor principal al studiului. Cu toate acestea, pentru unele persoane care incearca sa piarda in greutate, acest proces poate deveni un obstacol.

Pagina principala Pierderea în greutate prin bacterii intestinale în loc de intervenție chirurgicală Cercetătorii americani de la Universitatea Harvard consideră că pierderea în greutate după intervenția chirurgicală a benzii gastrice este cauzată în principal de modificări ale florei intestinale.

Două genuri specifice de bacterii s-au remarcat imediat în rezultate. Phascolarctobacterium, un tip relativ comun de bacterii, a fost observat la niveluri crescute la subiecții care au reușit să piardă în greutate, în timp ce o abundență dieta lui oana roman de Dialister a fost identificată la cei mai puțin capabili să piardă în greutate.

pierdere în greutate bacterii intestinale slimming hd wallpapers

Mecanismele actuale pe care aceste bacterii le utilizează pentru a influența consumul de energie și metabolismul nu sunt cunoscute în această etapă, dar ar putea fi utilizate inițial ca biomarkeri pentru a ajuta medicii să adapteze mai bine programele individuale de pierdere în greutate.

Un alt rezultat fascinant al cercetărilor legate de enzimele implicate în metabolismul carbohidraților.

Small intestinal bacterial overgrowth, from the family doctor’s perspective

Examinand diferentele dintre cei care au avut succes si cei care nu au reusit sa piarda in greutate, studiul a masurat volumul de gene despre care se stie ca codifica enzime intestinale activi cu microorganisme active. Sa constatat că cei mai puțin capabili de a pierde în greutate au prezentat o capacitate crescută de metabolizare a carbohidraților.

pierdere în greutate bacterii intestinale efectele secundare ale arzătorului de grăsime din san

Acest lucru înseamnă, în esență, că unii oameni pot metaboliza mai eficient carbohidrații și, ulterior, au mai multe dificultăți în reducerea greutății prin restricții calorice și creșterea activității fizice. Cercetarea se află încă în fazele sale preliminare și trebuie continuată munca înainte de a înțelege mai bine ce bacterii intestinale specifice ar putea elibera aceste enzime active pe bază de carbohidrați și dacă s-ar putea întreprinde intervenții pentru a întrerupe acest mecanism.

Cu toate acestea, studiul ofera o perspectiva fascinanta asupra modului in care bacteriile intestinale ar putea fi modularea capacitatea noastra de a metaboliza anumite carbohidrati, si pune un alt cui in sicriu de vechi, oversimplified "calorii in calorii out " ecuatia pentru pierderea in greutate.

Studiul a fost publicat recent în Clinica Mayo Proceedings. Sursa: Clinica Mayo Nu toate caloriile sunt create egale, deoarece un nou studiu evidențiază modul în care bacteriile intestinale pot modifica cât de eficient organismul nostru metabolizează carbohidrații Posturi Populare.

pierdere în greutate bacterii intestinale cea mai bună intervenție chirurgicală de pierdere în greutate