Pierderea în greutate nu este liniară

Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate sănătoasă? - Pastile De Slabit Eficiente

pierderea în greutate nu este liniară

Aici vom rezolva aceste pierderea în greutate nu este liniară mituri care sunt cele mai frecvente și, de acum înainte, vă rog să-mi lăsați comentariile pe blog. Am inceput!

Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală

Mitul 1. Toate caloriile sunt egale. Realitatea: caloriile sunt informații care spun hormonii și celulele tale, printre altele, dacă stochează grăsimi sau nu.

Caloriile sunt o măsură de energie, în acest sens, mitul că pentru a pierde în greutate trebuie doar să numeri caloriile și să mănânci mai puțin decât cele arse, indiferent de ce tip sau calitate sunt, ar fi corect, dar nu este.

Apelați la o dietă de slăbire, reduceți aportul de calorii, poate chiar ar trebui să vizitați un dietetician pentru câteva sfaturi practice și un meniu detaliat.

Mâncarea este informație. Alimentele interacționează cu biologia noastră. Diferitele alimente trec prin căi metabolice foarte diferite și au un efect direct asupra hormonilor pierdere în greutate 4chan reglează greutatea, depozitarea grăsimilor și nivelul foamei. De exemplu: de calorii din proteine ajută la creșterea metabolismului, reducerea poftei de mâncare și reglarea hormonilor de depozitare a grăsimilor.

Account Options

La rândul său, acest lucru scade nivelul zahărului din sânge și, într-un timp scurt, vă simțiți slabi și doriți din nou mai mulți carbohidrați. Cea mai bună calitate a caloriilor provine din alimente integrale neprelucrate, cum ar fi: legume, fructe, nuci, semințe, avocado, ouă, leguminoase, pește, pui și carne de fermă.

Mitul nr.

pierderea în greutate nu este liniară

Să vedem, iată câteva lucruri: Primul: mușchiul cântărește mai mult decât grăsimea, deși ocupă mult mai puțin volum. Deci, atunci când începeți să faceți mișcare, mai ales dacă faceți exerciții de forță, este posibil să cântăriți mai multe kilograme pe cântar, dar chiar și așa, hainele dvs.

Asa de important este să pierzi procentul de grăsime și să câștigi procentul muscular, care nu va fi văzut pe scară cu kilograme mai puține, dar se va observa în mărimea hainelor tale, în măsurătorile corpului tău, cum ar fi circumferința taliei tale, etc.

Strategii populare de pierdere în greutate

Și cel mai bun: cum te vezi în oglindă. În al doilea rând: pierderea în greutate nu este un proces liniar.

pierderea în greutate nu este liniară

Dacă nu faci diete foarte nebunești, vor exista zile în care cântărești mai mult, altele mai puțin, pentru că are de-a face cu mulți factori, cum ar fi retenția de lichide, ora din zi când te gw fat burner, modificări hormonale afectează în special femeile în funcție de zi ale luniisau pur și simplu cantitatea de alimente aflată în prezent în sistemul digestiv.

De fapt, în dietele nebune, primele kilograme pe care le pierzi sunt apă, nu grăsime, adică: ele nu contează pentru că le vei recâștiga. După cum puteți vedea, există mulți factori care influențează, așa că nu vă descurajați dacă la scară credeți că nu aveți rezultate. Uite, dacă îți schimbi dieta pentru a mânca mai multe alimente întregi și mai puțin procesate, pe termen lung va exista o pierdere de grăsime cu mai puțin de kilograme mai puțin pe cântar și va fi o schimbare mult mai durabilă.

  • Buzzfeed pierderi de pierdere în greutate
  • Pierde greutatea gov
  • 5 mituri despre nutriție care te împiedică să slăbești
  • Cea mai mare parte a acestuia este fie dovedită, fie dovedită că nu funcționează.
  • De ce pierderea în greutate nu este liniară 28 noiembrie - Cei care doresc să slăbească de obicei se cântăresc regulat.
  • De ce pierderea în greutate nu este un blog liniar

Personal, consider că cel mai bun mod de a măsura progresul este cu o pereche de pantaloni în care doriți să vă întoarceți și să încercați doar o dată pe lună. Grăsimea te îngrașă. Fapt: grăsimea este un nutrient esențial, iar grăsimile potrivite vă ajută hormonii să funcționeze mai bine și să vă îndepărteze foamea!

pierderea în greutate nu este liniară

A fi supraponderal este un exces de grăsime acumulat în organism, deci ar putea părea logic că consumul de grăsime ne face să depozităm grăsime Nu este atât de simplu.

Desigur, dacă mănânci multă grăsime împreună cu o mulțime de junk food care conține nu numai mulți carbohidrați, ci și multe grăsimieste logic să te îngrași, dar nu este din cauza grăsimii în sine.

  • Poțiune de arzător de grăsime
  • Pierde grăsime cu dr matt
  • 12 cele mai mari mituri despre pierderea in greutate - Despre Sanatatea Ta
  • Care este cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate sănătoasă?
  • Холодной воды, пожалуйста, если .

Este din cauza glucidelor combinate cu excesul de calorii. Există multe studii care arată că consumul unei diete bogate în grăsimi sănătoase, cum ar fi avocado, ulei de măsline, ulei de cocos, migdale, nuci, semințe etc.

Controlează alimentația emoțională

Consumul de grăsimi sănătoase crește metabolismul și scade foamea, în timp ce făinurile și zaharurile încetinesc metabolismul și provoacă pofte și foamea. Da, întradevăr! Stai departe de grăsimile trans. Mitul 4: Cerealele, pâinea și pastele ar trebui să fie principalele noastre surse de hrană. Fapt: făinurile cu conținut ridicat de glicemie și carbohidrații favorizează acumularea de grăsimi. Acest mit provine din celebra piramidă nutrițională care ne-a spus că am putea consuma între porții de pâine, paste etc.

Antrenament și regenerare

Și singurul lucru pe care acest mod de a-l mânca ne-a determinat să creștem exponențial nivelurile de supraponderalitate, obezitate și diabet. Acest tip de dietă funcționează bine doar pentru persoanele care sunt în mod natural subțiri sau care exercită mult, dar sportivi de înaltă performanță, deoarece au nevoie de această energie disponibilă pentru ao arde în timpul exercițiului.

Dar pentru cei dintre noi care tind să se îngrașe sau pentru persoanele cu sindrom metabolic, supraponderal sau diabet, această cantitate mare de carbohidrați cu un indice glicemic ridicat este foarte dăunătoare.

pierderea în greutate nu este liniară

Este corect că baza dietei este carbohidrații, dar numai cei cu conținut ridicat de fibre și cu un indice glicemic scăzut, cum ar fi legumele, și unele fructe, dar dumbbell leagăn pierderea de grăsime niciun caz făină și pâine, deoarece acestea se transformă rapid în zahăr provocând insulină ridicată care ne face să depozităm grăsime.

Acestea fiind spuse Mitul 5: Glucidele te îngrașă. Realitate: Nu! Să vedem, apoi am văzut că este foarte dovedit că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați ajută la pierderea grăsimilor, este real.

12 cele mai mari mituri despre pierderea in greutate

Cu toate acestea, este dovedit, de asemenea, că carbohidrații nu sunt ceea ce te îngrașă la început, cel puțin nu carbohidrații buni cum ar fi legume, fructe, cereale integrale precum orezul brun, quinoa, ovăz integral, cartofi dulci, porumb etc. Selectați ca pierderea în greutate nu este liniară bună carbohidrații pe aceia care sunt transformați încet în zahăr din sânge, cum ar fi legume, fructe, cereale integrale precum orezul brun, quinoa, porumb integral, cartofi dulci, etc. Ei bine, aceste alimente NU cresc brusc nivelul zahărului din sânge, ci o fac treptat, vă oferă energie susținută și dați creierului glucoza de care are nevoie pentru a rămâne alert și productiv.

Vă rog să-mi spuneți în comentarii: care este mitul miturile pe care v-a plăcut cel mai mult să îl dezlegați?

pierderea în greutate nu este liniară

Informațiiimportante