Pierderea în greutate progresul de imagine imagine

7 dintre cele mai bune aplicații gratuite de pierdere în greutate

pierderea în greutate progresul de imagine imagine

Pierderea în greutate - înregistrați progresul în scădere Măsurarea și înregistrarea progresului pierderii în greutate este un truc util pentru a vă spori eforturile Este o formă de feedback și oferă motivație, care este vitală pentru succesul pe termen lung.

Este, de asemenea, un mod practic de a-ți asuma responsabilitatea. Dacă vă cântăriți frecvent, veți fi mai înclinați să vă țineți de dieta dvs.

Întreaga imagine Greutatea corporală poate fluctua cu o mare măsură în fiecare zi - în unele cazuri până la câteva kilograme. Acest lucru este adesea cauzat de o schimbare a nivelului de carbohidrați depozitați din corp, cunoscut sub numele de glicogen. Modificările glicogenului sunt normale și, deși pot face să pară că progresul pierderii în greutate s-a blocat sau chiar s-a inversat, cu siguranță nu este cazul. Rolul glicogenului Când mâncați carbohidrați, numai o anumită cantitate poate fi utilizată sau circulată în fluxul sanguin în orice moment. Ceea ce nu poate fi folosit imediat trebuie stocat.

Nimeni nu vrea să vadă rezultate negative, așa că, dacă aveți obiceiul de a urca frecvent pe cântar, este mai probabil să fiți discriminați în cele mai dificile momente.

Acum, există multe modalități de a urmări modul în care vă veți urmări progresul. Puteți fi religios în această privință sau oarecum relaxat.

Idealul este să găsești un echilibru, deoarece înclinarea spre un fel sau altul ar putea face mai mult rău decât bine.

Sfaturi si trucuri concluzii Adesea, secretul se află la suprafață: persoanele care doresc să slăbească pur și simplu nu au motivația de a slăbi. Sau există în tărâmul fanteziei: să slăbești 30 de kilograme, să câștigi toate concursurile de frumusețe, să întâlnești un milionar frumos și să uiți pentru totdeauna de costul dureros al slăbirii.

A fi prea meticulos în legătură cu mediile de înregistrare poate provoca frustrare, oboseală mentală și posibilă epuizare. Deși a nu fi atenți la detalii și a fi indiferenți ar fi, în primul rând, contrar scopului.

Cele două metode pe care le-ați achiziționat pentru a le urmări progresul sunt Măsurarea greutății corporale este cel mai comun mod de a vă verifica progresul, deoarece este un mod fiabil deși nu perfect de a măsura rezultatele eforturilor dvs.

Cea mai bună motivație este un adevărat obiectiv pe termen scurt

Deși numărarea caloriilor nu este direct o modalitate de a vă urmări progresul, vă rugăm să distribuiți pozitiv. Ceea ce vrem să spunem este că deficitul de calorii pe care îl creați prin alegerile dvs. În principal, puteți, de asemenea, să vă înregistrați aportul caloric înregistrând progresul, deoarece vă va facilita cantitatea de greutate pe care o pierdeți. Amintiți-vă, nu trebuie să fiți prea meticulos. Ce inseamna asta? Aceasta înseamnă că nu trebuie să pășiți pe cântar în fiecare zi sau să vă numărați toate caloriile și nu ar acupunctura ajuta la slabit să.

Motivația # 1 - pierderea în greutate pentru sănătate

Dar să vă cântăriți săptămânal primul lucru dimineața, în aceeași zi în fiecare săptămână și să vă numărați caloriile cu o precizie rezonabilă vă vor oferi informații esențiale. Dacă nu faceți progrese suficiente de la o săptămână la alta pe cântar, atunci urmăriți-vă caloriile.

pierderea în greutate progresul de imagine imagine

Dacă estimarea dvs. Scăderea a din aportul zilnic pierderea în greutate progresul de imagine imagine calorii este durabilă și suficientă pentru a provoca o schimbare. În ceea ce privește greutatea, asigurați-vă că vă înregistrați numerele săptămânale într-un caiet sau document.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Este crucial să aveți un jurnal, astfel încât să puteți vedea progresele pe care le faceți și cât de departe ați ajuns până acum. Nimic nu este mai exaltant decât să-ți vezi eforturile plătite.

pierderea în greutate progresul de imagine imagine

Informațiiimportante