Pulsul necesar pentru arderea grăsimilor, Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Frecvența cardiacă pentru arderea grăsimilor: calculul ritmului cardiac pentru femei și bărbați

Este excelent pentru începători, cei care nu sunt în formă fizică bună și încep doar antrenamente sportive regulate.

Interval de puls pentru arderea grăsimilor

Uită-te — intensitatea relativă a consumului de calorii este grav redusă datorită creșterii sarcinii atunci când faci jogging. Cum se calculează pulsul pentru arderea grăsimilor Calculul ritmului cardiac pentru arderea grăsimilor trebuie făcut în funcție de frecvența cardiacă maximă.

j speranța pierderii în greutate

La nivelul acestor granițe, mușchiul cardiac oferă acces diferit de oxigen la țesuturi și depinde direct dacă arderea grăsimilor are loc în timpul exercițiului fizic sau nu. Ce se întâmplă la granița fiecăreia dintre aceste zone? Durata minimă a unui antrenament pentru arderea grăsimilor în acest mod este de de minute. Formula Carvonen Martti Karvonen este un fiziolog finlandez care a dezvoltat o modalitate de a calcula limitele ritmului cardiac la sportivi.

Calculator de ardere a grăsimilor din zona pulsului Zonele de ritm cardiac

Folosind-o, puteți calcula ritmul cardiac dorit pentru un antrenament eficient eficient pentru arderea grăsimilor. Metoda lui Karvonen a făcut posibilă determinarea faptului că o astfel pulsul necesar pentru arderea grăsimilor valoare este aproximativ la mijloc, între indicatorii bătăilor inimii în stare calmă și frecvența sa maximă și depinde de starea corpului și de sex. Amintiți-vă doar că formula a fost calculată pentru sportivii profesioniști, primul pas cu înmulțirea cu factorul de intensitate poate fi sărit mai întâi.

Carvonen Formula pentru bărbați La ce puls se ard grăsimile la bărbați? Calculul folosește întotdeauna factorii de intensitate minimă și maximă, de la 0,5 la 0,8.

pierderea în greutate în st louis

Formula folosită este aceeași. Ca durata totală a claselor, el va crește treptat coeficientul de intensitate până când va atinge cel mai mare — 0,8. Calculul frecvenței cardiace Puteți utiliza calculatoare online speciale care țin cont de toți parametrii dvs.

Calculele se fac ținând cont de încărcarea claselor viitoare, durata unei lecții. În calcul, puteți utiliza formula Carvonen cu un factor de intensitate de 0,6 — pentru femei, 0,75 — pentru bărbați.

Puls pentru arderea grăsimilor – calcul conform formulei de antrenament cardio

Frecvența cardiacă în timpul alergării Alergarea se referă la tipul de antrenament dinamic, de aceea este deosebit de important să vă identificați zonele de ritm cardiac pentru alergare dacă alergați cu scopul de a pierde în greutate. La urma urmei, regula de a trece dincolo de granița anaerobă, atunci când arderea de grăsimi se oprește, funcționează atât pentru alergare, cât și pentru alte antrenamente.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2

Folosiți un pulsometru, nu trebuie să vă opriți pentru a vă măsura ritmul cardiac. După ce pulsul ajunge la de bătăi — mergeți la pas și restabiliți-l la de bătăi.

Ritm cardiac optim pentru arderea grăsimilor - Calculator

La început, durata respirației și a perioadelor de recuperare a bătăilor inimii vor depăși mult timpul de rulare. Nu disperați, continuați antrenamentul, în timp, rularea segmentelor va înlocui complet mersul. Informațiile prezentate în articol sunt destinate doar orientării.

pierdere în greutate nl

Materialele articolului nu necesită tratament independent. Doar un medic calificat poate face un diagnostic și poate oferi recomandări de tratament pe baza caracteristicilor individuale ale unui anumit pacient. Evaluează articolul.

Informațiiimportante