Slăbiți gleznele, Cum să subțierea gleznelor să trăiască sănătos

Cum să scapi de ghearele

De ce picioarele și gleznele slabe vă pot distruge forța și viteza (și cum să le remediați)

Avertizare Durerea gleznei este cauzată de exerciții fizice extreme și epuizare la nivelul piciorului, posibil din cauza purtării de pantofi noi sau a mersului mai mult decât de obicei. Durerea gleznei se manifestă ca durere intensă, vânătăi, amorțeală, mâncărime și senzație de arsură. Acest articol vă va învăța cum să vă ușurați durerea la gleznă. Cu toate acestea, slăbiți gleznele în afară de durere, incapacitatea dvs.

Pași Partea 1 din 3: Soluții imediate Odihnește-te cel puțin 30 de minute. Mințiți-vă sau stați pentru a pierde în greutate pe picioare și picioare. Puneți picioarele pe un obiect moale și limitați mișcarea slăbiți gleznele mai mult posibil.

În funcție de severitatea durerii, poate fi necesar să vă odihniți mai mult de 30 de minute, chiar și o zi întreagă. Luați o pauză de la activitățile care provoacă durere sau luați o slăbiți gleznele între activități. Dacă piciorul dumneavoastră slăbiți gleznele dureri severe, nu vă mișcați și evitați să-l atingeți câteva ore.

slăbiți gleznele du te mai subțire pleistrai kaina

Ridicarea gleznei peste nivelul inimii. Acest lucru face dificilă circulația sângelui în zona afectată, reducând slăbiți gleznele de umflare.

Odihnește-te într-un loc care nu este deranjat, cum ar fi așezarea pe un scaun în camera de zi sau dormitor. Dacă glezna încă te doare, încearcă metoda RICE descrisă în secțiunea 2. Evaluează durerea la gleznă. Încercați să vedeți sau să simțiți dacă picioarele vi s-au schimbat.

Rețineți dacă picioarele sunt umflate, schimbați culoarea, asimetric între picioare, mișcare neobișnuită sau durere. Semnele de umflare pot apărea atunci când glezna este dureroasă, dar nu ar trebui să slăbească piciorul. Dacă există alte semne decât durerea și umflarea, observați-o și solicitați asistență slăbiți gleznele.

Aveți nevoie slăbiți gleznele radiografie dacă glezna dvs.

Pentru a scăpa de grăsime, nu puteți face exerciții susținute ca un exercițiu de reducere a petelor pentru o anumită zonă. În schimb, trebuie să adoptați o rutină de exerciții sigure și eficiente pentru arderea grăsimilor pentru întregul corp. De asemenea, puteți introduce câteva strategii suplimentare de scădere în greutate pentru a ajuta procesul.

În majoritatea cazurilor, durerile de gleznă sunt cauzate de mersul sau joggingul excesiv. Cu toate acestea, durerile gleznei, umflarea și alte dureri pot fi, de asemenea, cauzate de probleme de sănătate mai grave.

Cum să scapi de ghearele

Consultați imediat un medic dacă vă aflați slăbiți gleznele următoarele situații: Sarcina mai mult de 20 de săptămâni și glezna umflată rapid și foarte mult Umflarea bruscă a gleznei poate fi un semn de preeclampsie sau hipertensiune arterială.

Preeclampsia necesită asistență medicală imediată. O singură durere la gleznă, chiar dacă folosiți ambele picioare. Acesta ar putea fi un semn al unei probleme cu o parte a gleznei suprautilizată. Durerea care persistă sau se agravează în timp.

Cum să-mi fac gleznele mai subțiri

Gleznele și picioarele dureroase pot fi efecte secundare ale medicamentelor pe care le luați. Durerile la glezne și la nivelul picioarelor pot fi simptomele unei probleme de sănătate mai grave pe care le-ați putea avea, inclusiv diabetul. Este posibil să fie nevoie să folosiți cârje până când puteți merge normal. Acesta este tratamentul principal pentru durerile articulare. Asigurați-vă că vă odihniți articulațiile și că folosiți cârje dacă nu vă suportați greutatea.

slăbiți gleznele lamotrigina folosită pentru pierderea în greutate

Aplicați gheață pe articulație pentru a reduce umflarea. Se recomandă aplicarea de gheață timp de de minute la fiecare ore în primele 48 de ore sau până când umflarea dispare. Puteți utiliza cuburi de gheață într-o pungă sigilată, un pachet de gheață disponibil în comerț, fasole congelată, carne congelată sau orice altceva congelat. Nu lăsați gheața aiman pierderea în greutate același loc mai mult de 30 de minute pentru a evita deteriorarea de durată.

Un prosop moale plasat între piele și gheață vă poate face mai confortabil, dar va reduce și efectul. Cu cât apare mai repede durerea, cu atât durerea va dispărea mai repede. Utilizați dispozitive de compresie, cum ar fi bandaje elastice, pentru a reduce umflarea și inflamația. Ridicați gleznele deasupra nivelului inimii pentru a crește fluxul sanguin și limfatic înapoi la inimă. Luați slăbiți gleznele considerare o compresă caldă.

Aplicați comprese calde pe glezne dureroase timp de minute pe zi pentru a crește circulația sângelui și a reduce rigiditatea. Căldura crește flexibilitatea și relaxarea musculară.

Puteți folosi o sticlă de apă, un prosop cald sau o pătură electrică. Rețineți că aplicarea de comprese fierbinți poate crește riscul de arsuri sau iritații ale pielii și iritarea mușchilor deteriorați din jurul gleznelor.

Punerea unei slăbiți gleznele moi între piele și un obiect cald vă poate ajuta să vă relaxați și să reglați mai bine temperatura obiectului. Masați ușor glezna dureroasă pentru a vă relaxa mușchii din jurul gleznei. În plus, ar trebui să masezi și picioarele și picioarele pentru a ajuta la relaxarea părților corpului care pot provoca dureri de gleznă. Puteți cere cuiva să vă facă un masaj sau să vă oferiți un masaj.

Cum să slăbiți gleznele

Așezați mingea de ping pong sub piciorul dureros și rotiți-o peste slăbiți gleznele. Apăsați ușor picioarele în jos pentru a nu cădea și suficient cât să vă masați picioarele.

Înțelegeți starea fiziologică a picioarelor înainte de a face un masaj puternic. Întindeți gleznele în sus și în jos. În timp ce stați, puteți folosi mușchii gambei și partea superioară a piciorului pentru a întinde glezna, astfel încât degetele de la picioare să fie orientate în sus.

Numărați până la 10 bătăi. Apoi, coborâți piciorul în jos pentru a forma o linie dreaptă cu piciorul inferior și partea superioară a piciorului. Numără 10 bătăi. Repetați de 10 ori pe zi.

Cankles nu este un termen medical, ci mai degrabă un termen derogatoriu, rezervat în mod obișnuit pentru a descrie gleznele groase ale femeilor. O varietate de factori și condiții contribuie la formarea gambelor cum ar fi genetica poate cea mai comunăobezitatea, diabetul, hipertensiunea, boala cardiacă și limfedemul. Cankele cauzate de condițiile de sănătate tind să fie mult mai tratabile decât cele dictate de factori genetici.

Îndoiți glezna. În timp ce stați, vă puteți îndoi piciorul astfel încât glezna exterioară să fie aproape de sol și să vedeți o parte a degetului mare. Acest lucru vă va ajuta să vă întindeți gleznele. Întindeți gleznele. În timp ce stați, vă puteți întinde picioarele astfel slăbiți gleznele degetul mare și călcâiul să slăbiți gleznele pământul și să utilizați glezna și partea laterală a piciorului pentru a ridica degetul mic de la sol. Această mișcare ajută la antrenarea mușchilor gleznei.

Întindeți gleznele cu scara. Stând pe marginea unei scări, lăsați gleznele cu câțiva centimetri în jos pentru a vă întinde spatele picioarelor și picioarele inferioare. Păstrați această poziție de 10 ori. Apoi, ridicați încet picioarele până la poziția inițială.

Dacă mergeți sau exersați prea mult, treceți la exerciții mai moi sau creșteți intensitatea încet pentru a evita durerile de gleznă. Puteți aplica exercițiile din acest articol chiar și atunci când glezna este fat burn zumba pentru a vă întări mușchii piciorului.

Dacă durerea de gleznă este cauzată de o afecțiune medicală, faceți un plan de tratament cu medicul dumneavoastră. Este posibil să fie nevoie să slăbiți, să luați medicamente sau să faceți modificări ale stilului de viață. Încălziți-vă înainte de a face sport sau de a vă exercita. Întinderea și încălzirea picioarelor pot reduce semnificativ riscul de rănire musculară și dureri de gleznă.

Întrebați antrenorul despre exercițiile slăbiți gleznele încălzire specifice fiecărui sport.

Cum să vă subțiați gleznele

Cu toate acestea, unele exerciții recomandate de experți pot include, de asemenea, controlul temperaturii. Luați alte măsuri pe tot parcursul zilei pentru a vă asigura că gleznele sunt sănătoase. Purtați pantofi confortabili și de susținere, tocuri care nu depășesc 2,5 cm înălțime și care nu irită picioarele.

Luați în considerare cumpărarea de cizme atunci când vă angajați în activități care provoacă tulpina gleznei. Când stați, stați în poziția corectă, cu picioarele plate pe podea.

Cum să calmeze durerile de gleznă

Nu vă încrucișați picioarele și nu îndoiți picioarele. Dormi într-o poziție în care picioarele și gleznele sunt relaxate și îngrijite.

Nu îndoiți și nu vă întindeți gleznele. Faceți exerciții fizice în mod regulat, astfel încât exercițiile intense să nu provoace dureri de gleznă. Completarea adecvată a nutrienților din dietă ajută la menținerea puternică a oaselor și a mușchilor.

slăbiți gleznele saxenda acul de pierdere în greutate

Lipsa de calciu, vitamine și alte minerale poate provoca rigiditate musculară și oase slabe. Faceți exerciții care vă ajută să vă întindeți gleznele, să vă măriți forța și simțirea gleznelor. Luați în considerare îmbrăcarea gleznelor. Regula generală pentru leziunile sportive minore este regula R.

E: Repaus, ICE, compresie și înălțime.

Start în sport: 5 exerciții pentru glezne care te ajută să scapi de dureri / EP3

Aceste patru tratamente pentru entorse sunt utilizate ca linii directoare utile pentru tratarea durerilor de gleznă. Dacă trebuie să vă mișcați în timp ce vă doare glezna, ar trebui să purtați o protecție a gleznei în acest timp. Protectoare slăbiți gleznele ochi sunt disponibile la majoritatea magazinelor de sănătate.

Durerea persistentă a gleznei și a durerilor articulare poate fi cauzată de sprijinul pe termen lung pe piciorul drept și poate fi un semn al supraponderabilității care afectează articulațiile. Încercați analgezice fără prescripție medicală dacă tratamentele fizice de mai sus nu vă ajută. Puteți preveni durerile de gleznă prin întărirea gleznelor și exercitarea gleznelor în mod regulat. Nu utilizați comprese reci și comprese calde în același timp.

Ar trebui să alegeți doar metoda care funcționează cel mai bine. În plus, nu trebuie să aplicați în mod constant comprese calde și reci pe glezne, ci lăsați gleznele să se adapteze la schimbările de temperatură. Înmoaie-ți picioarele într-o găleată de gheață cel puțin la fiecare 5 minute.

Avertizare Consultați-vă medicul dacă sunteți gravidă și durerile de gleznă sunt însoțite de umflături rapide.

Preventie Severitatea entorselor de glezna Entorsa de glezna apare in situatia in care ligamentele de legatura dintre oasele piciorului si cele ale gambei se intind sau se rup.

Solicitați asistență medicală dacă durerea persistă sau se agravează și apar alte simptome. Dacă aveți diabet, solicitați asistență medicală dacă aveți dureri de picioare. Ultimele Articole

Informațiiimportante