Somnul ajută mă să pierd greutatea

Melatonina ajută la pierderea în greutate

somnul ajută mă să pierd greutatea

Data publicarii: 27 Iulie Data actualizare: 27 Iulie O mare parte dintre persoanele care isi doresc sa slabeasca nu iau in calcul faptul ca, pe langa alimentatie, somnul are o mare importanta. Dincolo de inlocuirea alimentelor somnul ajută mă să pierd greutatea de planificarea fiecarei mese, este foarte important si cum dormim.

Citește și Laurențiu Reghecampf, reacție după interviul dat de Anamaria Prodan Cei de la Reader's Digest ne spun cum este preferabil sa dormim dar si ce sa facem inainte de a ne lasa prada somnului, in asa fel incat acesta sa fie un aliat perfect al curelor de slabire dar si al mentinerii sanatatii. Consuma proteine inainte de a merge la culcare. Foarte multe persoane au obiceiul de a avea un snack, intre cina si ora de somn, asa ca de acum aceste persoane pot consuma cu incredere, la ore tarzii, shake-uri ce contin proteine.

Se pare ca acestea ajuta la arderea caloriilor, pe timp de noapte si la refacerea masei musculare.

somnul ajută mă să pierd greutatea

Dormi in intuneric deplin. Se pare ca atunci cand o persoana doarme in intuneric, complet, creierul produce melatonina, care nu doar aduce o senzatie mai profunda de somn ci si ajuta la arderea caloriilor, conform studiilor celor de la Journal of Pineal Research.

somnul ajută mă să pierd greutatea

Inchide termostatul. Temperatura aerului din camera in care dormi poate ajuta la arde în spate caloriilor, atunci cand este ceva mai scazuta, pentru ca organismul munceste mai mult in a produce caldura.

Opreste toate tipurile de ecrane din camera.

5 modalitati de a slabi in timpul somnului. Ce poti face pentru a pierde din greutate

Este de preferat ca, in timpul somnului, toate dispozitivele si gadget-urile sa fie oprite. Undele emise de acestea pot incetini sau opri producerea de melatonina si pot incetini si metabolismul.

Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient. Uneori vrei să mănânci mai puțin și să te miști mai mult, dar pare imposibil să faci acest lucru. Dincolo de faptul că nu mereu reușim să păstrăm proporția corectă între acestea două, dacă ne gândim la dinamismul ca să nu îi spun haosul din viața noastră, mai este un aspect pe care îl ignorăm întotdeauna. De altfel, în consilierea pe care o fac pe nutriție, printre primele mele întrebări cu care îi iscodesc pe oameni este acesta: somnul, cum stați cu somnul? Oamenii mă privesc ca pe o fantomă pusă pe glume.

Acorda timp somnului. Desi toti stim cat de important este ca orele de odihna sa fie suficiente, intodeauna se intampla ceva care scurteaza timpul acordat somnului. Conform celor de la Mayo Clinics, persoanele care dorm ore pe noapte ard mai mute calorii in timpul zilei decat cele care sunt obosite, in urma somnului insuficient.

Somnul vă ajută să slăbiți: stiința a dovedit-o deja! Cum, adică dacă vreau să scap de kilogramele în plus, tot ce trebuie să fac este să mă simt bine? Da, așa este, opt ore de somn pe zi sunt suficiente pentru a pierde în greutate. Somnul stimulează metabolismul nostru și crește producția de leptină, hormonul care ne dă senzația de sațietate și ne ajută să ne echilibrăm greutatea corporală.

Se pare ca si dupa o masa copioasa, cei care s-au odihnit corespunzator ard mai multe calorii. Prin activarea și utilizarea Platformei de comentarii sunteți de acord ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie prelucrate de PRO TV S.

Activează comentariile Dezactivează comentariile.

Advertorial Sănătate Da, deși pare greu de crezut, corpul nostru arde calorii și în somn. Să dormi cele 8 ore pe noapte, neîntrerupt, astfel încât a doua zi să ai suficientă energie pentru noile activități și să nu suplimentezi lipsa energiei prin surplus alimentar. Lipsa somnului duce la creșterea nivelului de cortizol din organism, un hormon eliberat în situații de stres care ne determină să mâncăm mai mult pentru a ne încărca bateriile cu energia necesară desfășurării activităților cotidiene. Așadar, lipsa somnului duce la dezechilibre hormonale care îţi dau peste cap metabolismul.

Informațiiimportante