Zona hr pentru pierderea în greutate

zona hr pentru pierderea în greutate

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii.

De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați.

Banda de alergat are balustrade, ceea cum de a pierde concluzia eseu în greutate este ideal dacă vă recuperați după o accidentare.

Care este diferența dintre pierderea în greutate și pierderea în inch?

La fel ca în cazul oricărui antrenament cardio cu pompare a inimii, vă poate ajuta să reduceți riscul de zona hr pentru pierderea în greutate de inimă și alte boli cronice, să vă îmbunătățiți somnul, să vă stimulați starea de spirit și să îmbunătățiți funcția creierului. Bandele de alergat sunt disponibile în aproape fiecare sală de sport, făcându-l o opțiune accesibilă pentru toate nivelurile de fitness.

În plus, dacă preferați să vă antrenați acasă, benzile de alergat pot deveni cu ușurință și parte din sala de gimnastică de acasă. Să explorăm elementele de bază ale pierderii în greutate a benzii de alergat, împreună cu posibile planuri de antrenament și sfaturi.

Antrenament la intervale de intensitate mare HIIT Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT presupune alternarea seturilor de exerciții de intensitate mare și odihnă. Potrivit unui studiu dinantrenamentele HIIT pot fi o modalitate eficientă de a reduce grăsimile corporale și de a arde calorii într-un timp mai scurt. Ideea este să lucrați din greu pentru perioade scurte și să vă odihniți între exploziile de intensitate ridicată ale exercițiului.

Acest lucru arde o mulțime de calorii, ceea ce contribuie la pierderea în greutate. În plus, după o rutină HIIT, corpul tău încearcă să revină la o stare normală de odihnă. Face acest lucru prin metabolizarea grăsimii corporale pentru energie. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă încălzi. Mergeți cu viteza de la 3 la 4 mph timp de 60 de secunde. Repetați de 5 până la 10 ori. Mergeți la 2 mph timp de 5 minute pentru a vă răcori.

Pentru un antrenament mai avansat, alternați între jogging și sprinting. De asemenea, puteți adăuga mai multe minute la fiecare set de intensitate ridicată. În mod ideal, intervalele dvs.

Găsiți-vă zona de ardere a grăsimilor În timpul unui antrenament cu bandă de alergat, exercițiile fizice la ritmul cardiac de ardere a grăsimilor vă pot ajuta să promovați pierderea în greutate. Această zonă este locul în care arzi cele mai multe calorii pe minut. Pentru a vă găsi zona de ardere a grăsimilor, va trebui mai întâi să calculați ritmul cardiac maxim. Acesta este numărul maxim de ori în care inima ta poate bate în timpul unui minut de exercițiu.

Ritmul cardiac maxim este de minus vârsta ta. Cu acest număr, veți ști cât de mult ar trebui să lucrați pentru a sprijini pierderea în greutate. Iată o modalitate de a face acest lucru: Purtați un monitor de ritm cardiac pe încheietura mâinii sau pe piept. Puneți banda de alergat pe plat.

zona hr pentru pierderea în greutate lean efx fat burner recenzii

Treceți la 4 mph timp de 1 minut. Rulați la mph sau până când intrați în zona de ardere a grăsimilor. Rulați timp de 15 până la 30 de minute la această frecvență cardiacă. Depinde de diferiți factori, cum ar fi sexul, vârsta, nivelul de fitness și condițiile medicale.

zona hr pentru pierderea în greutate cum de a pierde rapid glezna

S-ar putea să intrați și în zona de ardere a grăsimilor la o viteză mai mică a benzii de rulare. Un antrenor personal vă poate ajuta să determinați viteza ideală și ritmul cardiac pentru o pierdere optimă în greutate.

  1. Sfatul Zonele de antrenament vă optimizează performanța și pierderea în greutate! Spații
  2. Folosind un bowflex pentru pierderea în greutate
  3. Care este diferența dintre pierderea în greutate și pierderea în inch? - Sănătate -
  4. Bărbați la cald și pierderea în greutate
  5. Cel mai bun mod de a scăpa de el este de a combina modalități obișnuite de a pierde în greutate cu exerciții de slăbit.
  6. Văzând că acești oameni se luptă cu greutatea lor îi face pe oameni slabi sau de dimensiuni medii să fie recunoscători pentru dimensiunea și proporția lor, deoarece sunt departe de riscurile bolilor de inimă.
  7. De luat masa Includem produse pe care le considerăm utile cititorilor noștri.

Ieși dintr-o rutină O altă strategie pentru pierderea în greutate a benzii de alergat este să vă schimbați rutina. Făcând de fiecare dată un antrenament diferit, puteți: Reduceți riscul de rănire.

zona hr pentru pierderea în greutate pierderea în greutate vs articole de pierdere a grăsimilor

Repetarea aceluiași antrenament este stresant zona hr pentru pierderea în greutate articulații. Crește riscul de rănire excesivă, ceea ce vă poate împiedica.

Câtă greutate trebuie să pierzi? - Greutate sănătoasă

Evitați un platou de antrenament. Cu cât faci mai mult un anumit antrenament, cu atât vei vedea mai puține rezultate. Corpul tău trebuie să fie provocat să progreseze. Preveniți plictiseala.

Pierzând greutate

Este mai probabil să vă țineți de rutină dacă vă amestecați în mod regulat antrenamentul. Iată un exemplu de plan de antrenament, în care diferite antrenamente cu bandă de alergat sunt încorporate într-o rutină de exerciții echilibrate: Duminică: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Luni: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute Marţi: alergare ușoară și antrenament de forță Miercuri: odihnă, plimbare pe îndelete sau yoga blândă Joi: alergare ușoară și antrenament de forță Vineri: rutina de rulare HIIT timp de 20 până la 30 de minute sâmbătă: antrenament de clasă barre sau greutate corporală 4.

Adăugați dealuri Pentru a face o rutină de alergat mai provocatoare, adăugați dealuri.

Consolidarea efectului - banda de alergat Oricine începe să-și schimbe stilul de viață, ai grijă mâncând, făcând sport, la un moment dat gândește: "Este util să alergi la fața locului? Iar avantajul său fără îndoială este o bună dispoziție.

Mersul rapid sau alergarea pe o pantă arde mai multe calorii, deoarece corpul tău trebuie să lucreze mai mult. De asemenea, activează mai mulți mușchi, ceea ce contribuie la construirea unei mase musculare mai slabe. Acest lucru vă ajută să pierdeți în greutate, deoarece mușchii ard mai multe calorii decât grăsimile. Dacă doriți să faceți exerciții pe o înclinație, încercați această secvență de bandă de alergat: Puneți banda de alergat pe plat.

Cele mai bune croșete pentru pierderea în greutate:

Setați înclinația la 1 la sută. Treceți la o viteză de mph timp de 1 minut. În general, viteza medie de jogging este de 4 până la 6 mph.

Puteți crește viteza sau puteți adăuga mai multe minute pentru a face acest antrenament mai greu. Beneficii dincolo de pierderea în greutate În plus față de pierderea în greutate, activitatea cardio, cum ar fi un antrenament cu bandă de alergat, oferă multe beneficii.

Poate ajuta: îmbunătăți rezistența crește nivelul de colesterol HDL bun îmbunătăți memoria și cunoașterea promovează o piele mai sănătoasă întărește mușchii.

Informațiiimportante