Posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor

Povesti de pierdere în greutate sănătatea femeilor

Pagina principala Pierderea în greutate pentru femei și bărbați - Femei și post Partea 2 Unul dintre motivele pentru care vreau să fac această serie de bloguri este că există atât de multe speculații cu privire la faptul dacă postul poate funcționa pentru femei.

  1. Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Postul intermitent este un instrument puternic pentru pierderea în greutate.
  2. Destinat adulților peste 17 ani 3.
  3. Povesti de pierdere în greutate sănătatea femeilor - makeup-natalie.ro

În ultimii șapte ani am lucrat cu mii de femei în toate etapele vieții și sunt bucuros să vă spun că nu am văzut decât rezultate incredibile pentru aceste femei. Când le spun oamenilor că femeile pot avea un mare succes prin post, mă întreabă întotdeauna dacă pot experimenta același succes ca și bărbații. Raspunsul este da! Femeile pot obține aceleași rezultate ca și bărbații, dar călătoriile lor sunt ușor diferite.

În postarea de astăzi vom discuta în ce fel diferă experiența de post feminină de bărbați în pierdere în greutate vijayadada ce privește pierderea în greutate.

posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor

Majoritatea femeilor pe care le întâlnesc în clinică sau online s-au luptat mult timp cu greutatea lor. Mulți dintre ei au încercat aproape orice altă dietă în ultimul deceniu sau două sau trei.

posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor

Toate aceste diete tind să se concentreze asupra restricției calorice ca mijloc principal de scădere în greutate. Drept urmare, multe dintre femeile pe care le întâlnesc au rate metabolice foarte mici. Acesta este opusul a ceea ce experimentez la pacienții de sex masculin.

Majoritatea pacienților de sex masculin cu care am lucrat nu au încercat cu adevărat să facă dietă până acum.

Poate că dieta ciudată, aici sau colo, ar scăpa câteva kilograme, dar nimic la fel de consistent sau extrem ca femeile.

Oamenii supraponderali tind să aibă rate metabolice destul de ridicate, deoarece corpul lor încearcă să scape de kilogramele în plus. Dar acest lucru nu este adevărat pentru persoanele care au o dietă amplă care implică restricții calorice. Aceste persoane tind să aibă o rată metabolică mult mai mică, ceea ce face ca pierderea în greutate să fie destul de dificilă. Deoarece femeile tind să aibă o istorie mai semnificativă de dietă cu conținut scăzut de calorii, se luptă mai mult să slăbească decât bărbații.

Testosteronul

Femeile sunt, de asemenea, mai complicate hormonal decât bărbații în general. Drept urmare, ajungem să devenim mult mai dezechilibrați hormonal după ani de zile după urmarea dietei nord-americane standard decât omologii noștri masculini. Acest lucru poate face ca eforturile noastre de slăbit să pară mai întâi mai provocatoare.

Majoritatea bărbaților non-diabetici au un succes semnificativ în urma unui regim de post 8 zilnic sau post intermitent timp de 24 de ore. Femeile nu par să aibă același succes cu niciunul dintre aceste regimuri.

Majoritatea femeilor, mai ales la început, reușesc să facă 36 sau 42 de ore de post intermitent. Nu este o sumă semnificativă mai mult decât bărbații, dar este suficient pentru a avea un impact semnificativ asupra taliei noastre.

Din experiența mea, un post de 42 de ore făcut de trei ori pe săptămână a fost cel mai reușit protocol de post pentru femeile care doresc să slăbească. Pentru fiecare post de 36 de ore, ar trebui să ne așteptăm să pierdem aproximativ o jumătate de kilogram de grăsime corporală.

posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor

Orice lucru care depășește acest lucru este de obicei pierderea de apă. La început, femeile experimentează semnificativ mai puțin de atât.

Dieta și posturi de yoga pentru slăbit

Majoritatea femeilor vor scădea doar o parte din greutatea apei și, de obicei, vor pierde aproximativ 0,25 kilograme de grăsime corporală pe zi de post pentru prima. Cu toate acestea, bărbații tind să piardă aproximativ un kilogram de grăsime corporală pe zi de post în primele două până la patru săptămâni în care postesc.

Pierderea în greutate a femeilor începe încet, dar undeva între patru și șase săptămâni pierderea în greutate începe să se ridice semnificativ. În această perioadă, observăm o reducere semnificativă a greutății apei pe care o vedem la bărbați la început.

Cine poate face postul intermitent?

Teyana taylor pierdere în greutate asemenea, începem să vedem că rata lor de pierdere a grăsimii corporale crește la o kilogramă pe zi de post. Vedem opusul care se întâmplă cu bărbații în această perioadă. Pierderea lor de grăsime corporală scade la aproximativ jumătate de kilogram pe zi de post. După opt săptămâni de post, atât bărbații, cât și femeile par să piardă aproximativ o jumătate de kilogram de grăsime corporală pe zi de post.

Dacă posti trei zile pe săptămână, asta înseamnă că vei pierde aproximativ 1,5 kilograme de grăsime corporală pentru trei zile de post pe săptămână. În această perioadă de timp, majoritatea femeilor raportează și alte modificări hormonale pozitive.

posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor

Femeile în vârstă de reproducere posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor să experimenteze simptome îmbunătățite ale sindromului premenstrual. Femeile care trec prin menopauză raportează, de asemenea, simptome îmbunătățite.

Planul de dietă yoga pentru pierderea în greutate:

De asemenea, auzim despre îmbunătățirea dorinței sexuale la femeile aflate în postmenopauză. Aceste femei raportează adesea că se simt din nou adolescente. Cea mai mare sursă de durere a mea în afară de colesterolul LDL este greutatea corporală. Observați în textul de mai sus că am vorbit despre reducerea grăsimii corporale, nu despre reducerea greutății corporale.

Post intermitent pentru pierderea în greutate - Cum funcționează și beneficii

Cântarul ne spune doar greutatea corporală totală. Greutatea noastră corporală este compusă din grăsime corporală, masă musculară, masă osoasă, apă etc. Am avut de lire sterline și am fost obeză, lucru cu care majoritatea oamenilor nu ar fi de acord, dat fiind faptul că stau doar la un metru și jumătate. Dar, ce ai spune dacă ți-aș spune că posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor obez la 97 de lire sterline? Când spun asta în prezentări sau în fața pacienților, aceștia par întotdeauna extrem de nedumeriți.

Ce ați spune dacă v-aș spune atunci că sunt mai slab acum la de lire sterline decât eram la 97 de lire sterline?

Dieta pentru menopauză - descriere și principii generale de nutriție pentru pierderea în greutate

Adesea, oamenii se uită la mine ca un cerb în faruri. E doar o nebunie! Riscul meu de a dezvolta boli cardiovasculare a fost destul de mare cu atât de multă grăsime corporală. De asemenea, eram destul de slab, cu foarte puțină masă musculară și eram fragil din cauza osteoporozei mele.

posturi de pierdere în greutate sănătatea femeilor

La 97 de lire sterline, eram doar un sac de grăsime. Am pus chiar destul de multă masă musculară! Arăt mult mai slab decât la 97 de lire sterline ca urmare a schimbării compoziției corpului meu.

Reguli pentru pierderea în greutate cu succes în timpul menopauzei

În timp ce posti, corpul tău produce hormon de creștere uman HGH care te poate ajuta să construiești mușchi și să refaci masa osoasă. Am observat întotdeauna că femeile câștigă o cantitate semnificativă de masă musculară și osoasă atunci când încep să postească. Acest lucru este fantastic, deoarece vrem să fim puternici și puternici pe măsură ce îmbătrânim.

Singura captură este mușchiul și osul vin cu o masă. Multe femei vor dansa pentru că au scăpat trei mărimi de rochie, dar apoi vor ajunge în lacrimi când vor călca pe scară și vor vedea că numărul nu s-a schimbat atât de mult.

În unele cazuri, a crescut chiar.

Informațiiimportante